کد خبر : 1606871 | 03 اردیبهشت 1398 ساعت 20:58 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: همیشه مقابل لاتزیو خوب بازی می کنیم

گنارو گتوزو، سرمربی ایتالیایی میلان، ابراز امیدواری کرد تیمش به فینال کوپا ایتالیا برسد.

گتوزو: همیشه مقابل لاتزیو خوب بازی می کنیم


به گزارش "ورزش سه"، میلان در بازی رفت و در خانه لاتزیو به تساوی بدون گل رضایت داد و حالا فردا شب در شرایطی در سن سیرو پذیرای بیانکوچلستی خواهد بود که گنارو گتوزو امیدوار است دروازه تیمش در این دیدار باز نشود و آنها بتوانند به فینال راه یابند.

 

گنارو گتوزو گفت: "سال گذشته گذشت و ما باید به اتفاقات حال حاضر نگاه کنیم. شرایط در بازی رفت بسیار دشوار بود، اما در سال های اخیر ما همیشه مقابل لاتزیو بسیار خوب بازی کرده ایم. بازی با تساوی بدون گل آغاز می شود و امیدوارم بتوانیم موفق شویم زیرا رفتن به فینال برای ما بسیار مهم است.

 

1397844

 

برای صعود به یک عملکرد فوق العاده نیاز داریم و نباید اشتباه کنیم. 57 تا 60 هزار تماشاگر به استادیوم خواهند آمد و این یک موضوع مهم و اساسی است. لاتزیو تیمی است که موقعیت زیادی خلق کرده و هم تیمی فیزیکی است و هم تکنیکی.

 

ما باید همه کار انجام دهیم تا دروازه خود را بسته نگه داریم اما رسیدن به این هدف دشوار خواهد بود. من و سیمئونه اینزاگی سالهای زیادی است که همدیگر را می شناسیم. باید فقط به اتفاقات درون زمین فکر کنیم و پس از آن قوی ترین تیم برنده خواهد شد.

 

در نیمه اول دیدار مقابل پارما، ما با هیجان و شدت کمی بازی کردیم و این نمایش مورد علاقه من نبود. من دوست دارم بازیکنانی داشته باشم که بتوانند به من اطمینان کافی را بدهند."

دیدگاه‌ها