کد خبر : 1606938 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: تصمیم برای بازی دادن به مسی درست بود

بعد از پیروزی 2-0 بارسلونا مقابل آلاوس در هفته سی و چهارم لالیگا، ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی از تصمیم خود برای استفاده از لیونل مسی در نیمه دوم بازی دفاع کرد.

والورده: تصمیم برای بازی دادن به مسی درست بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه آلاوس، در هفته سی و چهارم لیگ برتر به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 2-0 به پیروزی برسد تا بیش از هر زمان دیگری به جام قهرمانی این فصل لالیگا نزدیک شود.

 

اما بعد از بازی ارنستو والورده، سرمربی آبی اناری‌ها وقتی در مقابل خبرنگاران قرار گرفت بیش از هر سوال دیگری با این پرسش مطرح شد که چرا در نیمه دوم این بازی به جای استراحت دادن به لیونل مسی برای شرکت در بازی‌ مهم هفته آینده بارسا مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا او را وارد زمین کرده است.

 

1400380

 

والورده اما از تصمیم خود برای به میدان فرستادن مسی در حوالی دقیقه 60 بازی به جای عثمان دمبله، زمانی که بارسا با نتیجه 2-0 از حریفش پیش افتاده بود دفاع کرد.

 

سرمربی بارسا در این باره گفت:" ایده من این بود که در نیمه دوم از مسی استفاده کنم چون وقتی نیمه اول تمام شد نتیجه هنوز تساوی بدون گل بود. بعضی‌ها می‌گویند قصد من از بازی دادن به مسی کمک کردن به او برای بردن کفش طلا بوده ولی اینطور نیست. تمرکز اصلی ما روی پیروزی بود".

 

ارنستو والورده در ادامه گفت:" امروز مسی را در نیمه اول بازی ندادم چون می‌خواستم کمی استراحت کند و در نیمه دوم وارد میدان شود. اینکه فوتبالیست‌ها در شرایط مسابقه باقی بمانند برایشان بهتر از استراحت کردن کامل است. نمی‌شود یک فوتبالیست را کنار گذاشت و بعد سر بزنگاه برای یک مسابقه خاص از او استفاده کرد".

 

دیدگاه‌ها