کد خبر : 1606956 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 11:00 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

لروی سانه ناراضی، در فکر ترک منچسترسیتی؟

درحالیکه پپ گواردیولا مدتی است استفاده از رحیم استرلینگ و برناردو سیلوا را به لروی سانه ترجیح می‌دهد، سانه ممکن است برای فرار از نیمکت‌نشینی، منچسترسیتی را ترک کند.

لروی سانه ناراضی، در فکر ترک منچسترسیتی؟

به گزارش "ورزش سه"، این روزها لروی سانه برای بازی در ترکیب اصلی منچسترسیتی با مشکلات فراوانی روبرو است و اصلی‌ترین علت نیمکت‌نشینی‌های اخیر ستاره آلمانی سیتی، درخشش رحیم استرلینگ و برناردو سیلوا در ترکیب این تیم بوده است.

 

با این تفاصیل و با توجه به اینکه هم استرلینگ و هم برناردو سیلوا اخیراً قراردادهای بلندمدت جدیدی با سیتی امضا کرده‌اند و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها قصد ترک باشگاه را داشته باشند، لروی سانه برای نجات دادن آینده فوتبالی خود و فرار از نیمکت‌نشینی ممکن است چاره‌ای جز فکر کردن به ترک این باشگاه نداشته باشد.

 

1400399

 

علاوه بر کم شدن تعداد بازی‌هایی که لروی سانه در آنها برای سیتی به میدان می‌رود چیزی که سانه را بیشتر نگران کرده عدم استفاده از او در بازی‌های بزرگ و مهم منچسترسیتی است. سانه حق دارد اگر به این نتیجه رسیده باشد که گواردیولا به اندازه‌ای به او اعتماد ندارد که در بازی‌های مهم سیتی او را به میدان بفرستد.

 

در همین اواخر در بازی‌های بزرگ و مهم سیتی مقابل آرسنال، چلسی و تاتنهام در لیگ برتر، لروی سانه روی نیمکت نشسته بود تا به این فکر کند که پپ گواردیولا دیگر به او اعتماد کافی ندارد. سانه حتی در نیمه‌نهایی جام حذفی در بازی مقابل برایتون هم نیمکت‌نشین بود. در اروپا هم اوضاع برای سانه چندان متفاوت نبود چرا که در بازی عجیب مرحله یک‌‌چهارم نهایی منچسترسیتی مقابل تاتنهام که در نهایت با پیروزی تاتنهامی‌ها به پایان رسید، لروی سانه در این دو بازی رفت و برگشت تنها 10 دقیقه در زمین حضور داشت.

 

 

دیدگاه‌ها