کد خبر : 1606962 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 11:22 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

ویدال، جنگجوی والورده در نبرد با لیورپول

آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا امیدوار است با نمایش خوب خود در پیروزی دیروز بارسا مقابل آلاوس، ارنستو والورده را متقاعد کرده باشد که هفته آینده مقابل لیورپول از او استفاده کند.

ویدال، جنگجوی والورده در نبرد با لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، با وجود پیروزی 2-0 بارسلونا مقابل آلاوس که دیروز در زمین حریف بدست آمد تا احتمال قهرمانی زودهنگام آبی اناری‌ها در لالیگا را بسیار افزایش دهد حالا در اردوی بارسا تمام نگاه‌ها به بازی چهارشنبه آینده مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان دوخته شده است و آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی بارسلونا بیش از همه امیدوار است با نمایش خوب خود در بازی دیروز، ارنستو والورده، سرمربی بارسا را متقاعد کرده باشد تا در بازی مقابل لیورپول از او به عنوان بازیکن فیکس استفاده کند.

 

اگر امروز اتلتیکو مادرید، تیم دوم جدول لالیگا مقابل والنسیا شکست بخورد، بارسلونا بیست و ششمین قهرمانی خود در این لیگ را جشن خواهد گرفت. به همین علت است که از همین حالا همه نگاه‌ها چه در شهر بارسلون و چه در باشگاه بارسا به بازی هفته آینده در اروپا دوخته شده است. سه قهرمانی اخیر رئال مادرید در اروپا باعث شده هواداران بارسا تشنه‌ی موفقیت تیم‌شان در لیگ قهرمانان باشند و آن را از هر موفقیتی لازم‌تر بدانند.

 

1400409

 

ارنستو والورده دیروز به بعضی از بازیکنان مهمش مثل لیونل مسی و یوردی آلبا استراحت داده بود اما علاوه بر این به بعضی از دیگر ستاره‌های تیم مثل آرتورو ویدال فرصت داد تا با نشان دادن خود، شانس‌شان برای حضور در بازی هفته آینده مقابل لیورپول را افزایش دهند.

 

آرتورو ویدال که در این فصل معمولاً کمتر به عنوان بازیکن فیکس مورد استفاده قرار گرفته و چندان مورد پسند سرمربی بارسا نیست از این فرصت نهایت استفاده را برد تا با ارائه یک بازی درخشان، در بین سایر بازیکنان بازی دیروز، بیشترین شانس را برای حضور در مقابل لیورپول بدست آورد.

 

والورده می‌داند که بازیکنان درگیرشونده‌ی لیورپول می‌توانند آرتور، استاد ارسال پاس بارسلونا را خفه کنند و حضور آرتورو ویدال در زمین می‌تواند به عنوان محافظ او بخش بزرگی از مشکلات بارسا در خط میانی را حل کند.

 

 

دیدگاه‌ها