کد خبر : 1606968 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 11:43 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

رحیم استرلینگ:

پپ گفت عصبانی باشید و با عصبانیت برنده شوید

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش از حذف‌شان از لیگ قهرمانان عصبانی هستند ولی از این عصبانیت برای فتح احتمالی سه جام استفاده خواهند کرد.

پپ گفت عصبانی باشید و با عصبانیت برنده شوید

به گزارش "ورزش سه"، حذف دراماتیک منچسترسیتی مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا هنوز از حافظه‌ی ستاره‌های این تیم پاک نشده. حذفی که بعد از مردود اعلام شدن گل لحظه آخری رحیم استرلینگ با استفاده از فناوری VAR اتفاق افتاد تا شاگردان گواردیولا تمام تمرکزشان را به جبهه داخلی معطوف کنند.

 

استرلینگ می‌گوید گواردیولا از آنها خواسته به دلیل حذف از لیگ قهرمانان عصبانی باشند و آنها واقعاً عصبانی‌اند اما از این خشم و عصبانیت برای موفقیت در دیگر رقابتها و فتح سه جام که هنوز برایشان ممکن است استفاده خواهند کرد. منچسترسیتی هنوز قادر به فتح سه جام است چرا که این تیم پیش از این در جام اتحادیه انگلیس به قهرمانی رسیده، در لیگ برتر شانس زیادی برای قهرمانی دارد و در جام حذفی انگلیس نیز فرصت بالای سر بردن جام را دارد.

 

1400417

 

استرلینگ در این باره گفت:" یک روز بعد از شکست در چمپیونزلیگ پپ به ما گفت از حذف‌تان عصبانی باشید. ولی وقتی روز مسابقه رسید همه چیز را کنار بگذارید و با تمرکز و آمادگی کامل به زمین بروید. ما کل فصل را زحمت می‌کشیم و هزاران کیلومتر سفر می‌کنیم تا به آن موقعیت برسیم و برای همین بود که شکست آنطوری مقابل تاتنهام برای ما واقعا سخت و دردناک بود".

 

ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:" ولی هنوز چهار بازی برای ما باقی مانده که یکی از آنها فینال جام حذفی مقابل واتفورد است. اگر کسی اول فصل می‌گفت چهار بازی با فتح سه جام قهرمانی فاصله خواهید داشت باورمان نمی‌شد. ولی از قرار داشتن در این شرایط راضی هستیم و امیدواریم بعد از این بازی‌ها سربلند باشیم".

 

دیدگاه‌ها