کد خبر : 1606996 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 12:42 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشک های آقای مربی؛ از اخراج تا صعود

اشک های عبدالله ویسی بعد از صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ برتر همه اش اشک شوق و خوشحالی نبود. بخشی از این اشک ها به خاطر سختی هایی بود که او در سال های اخیر متحمل شد.

اشک های آقای مربی؛ از اخراج تا صعود

به گزارش "ورزش سه"، اوج هنر مربیگری عبدالله ویسی از زمان استارت، قهرمان کردن استقلال خوزستان در لیگ برتر بود. هر چند او پیش از این بهمراه صبای قم سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده بود اما قهرمان کردن استقلال خوزستان برای این مربی جوان حلاوت بیشتری داشت. کمتر کسی فکر می کرد عبدالله ویسی با استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شود. تیمی که اساس بازی اش دفاع و ضد حمله بود. یعنی همان تاکتیکی که کارلوس کی روش در تیم ملی نزدیک به 8 سال پیاده کرد.

 

بعد از قهرمانی در لیگ برتر تصور می شد روزهای خوش عبدالله ویسی از راه رسیده است و این قهرمانی چند فصل حضور او در تیم های خوب لیگ برتری را تضمین خواهد کرد. هر چند در شروع این اتفاق خوب برای او افتاد اما تدوام نداشت. عبدالله ویسی با وجود اینکه در سپاهان سابقه بازی داشت نتوانست در هدایت این تیم روزهای خوب خود را تکرار کند و در فصل حضور در این تیم، هفته های پایانی را ندید. بعد از سپاهان هم اتفاقاتی که برای عبدالله ویسی رخ داد اتفاقات خوبی نبود. تیم های خوزستانی با انبوهی از مشکلات مالی به سراغ ویسی می آمدند و طبیعی است در فوتبال حرفه ای دست خالی حرفی برای گفتن نداشته باشد و شاید به همین دلیل بود که این مربی جوان در ابتدای فصل به راحتی از هدایت تیم نفت مسجد سلیمان کنار رفت چون به خوبی می دانست چه سرنوشتی در انتظار این تیم است. تیمی که اکنون یکی از گزینه های سقوط به دسته اول بشمار می رود به خصوص که باید در یک بازی مستقیم به مصاف سپیدرود رشت برود.

 

حضور در شاهین شهرداری بوشهر نقطه پایان تیره روزی های عبدالله ویسی بعد از قهرمانی استقلال خوزستان بود و دوباره فوتبال روی خوش خود را به این مربی جوان نشان داد. اگر چه عبدالله تیمی که از محمود فکری تحویل گرفت مدعی صعود بود اما تا یک لغزش کافی بود که شاهین بخت صعود را از دست دهد و در همین فصل تیم هایی متعددی دیدیم که بعد از تغییرات صورت گرفته در کادر فنی آنها شانس صعود به لیگ برتر را از دست دادند. نمونه اش سرخپوشان پاکدشت.

 

عبدالله ویسی دوباره به لیگ برتر برمی گردد. با شاهین شهرداری بوشهر. این اتفاق خوبی است. هم برای ویسی و هم برای شاهین شهرداری بوشهر. این مربی جوان پیش تر هم نشان داده بود که می تواند با هزینه منطقی تیم خوبی بسازد. تیمی در حد قهرمانی لیگ برتر. فوتبال او اگر فوتبال خاصی نباشد فوتبال نتیجه گرا هست و خیلی ها عاشق فوتبال نتیجه گرا هستند. عبدالله ویسی دوباره نشان داد می شود او را یک مربی خوب خطاب کرد و شاید منبعد باید در انتخاب های خود دقت بیشتری داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها