کد خبر : 1607016 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 13:46 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک ماه و 7 بازی برای صدرنشین خسته عربستان؛

فشردگی شدید بازی ها برای الهلال گران تمام می شود؟

تیم فوتبال الهلال عربستان در این فصل برنامه بسیار فشرده و سختی را برای بازی های خود داشته و این مسئله تا پایان فصل نیز ادامه خواهد داشت.

فشردگی شدید بازی ها برای الهلال گران تمام می شود؟

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال الهلال عربستان شب گذشته در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال ایران قرار گرفت و توانست حریف خود را با یک گل شکست دهد.

 

زوران مامیچ پس از این برد و تثبیت صدرنشینی تیمش در گروه آسیایی، در نشست خبری به یک نکته مهم اشاره کرد و آن هم خستگی بازیکنان بود. سرمربی کروات الهلال معتقد است تیم او بیش از حد توانش کار کرده و این مسئله نگران کننده است.

 

الهلال عربستان پس از دیدار دیشب با استقلال، باید جمعه در جام امیر و دوشنبه در لیگ با تیم التعاون بازی کنند. پس از این دیدار با العین در آسیا، بازی با الاتفاق و الشباب در لیگ و سپس آخرین بازی مرحله گروهی آسیا مقابل الدحیل در برنامه های این تیم خواهد بود. نکته این است که آخرین بازی یعنی دیدار با الدحیل، حدود 26 روز دیگر انجام می شود و این یعنی الهلال باید 7 بازی آخر فصل خود را در بازه ای کمتر از یک ماهه انجام دهد.

 

1400479

 

رقابت های لیگ عربستان در این فصل بسیار فشرده بوده و حتی در زمان هایی مثل جام ملتهای آسیا و دیگر فیفادی ها هم این بازی ها تعطیل نبوده است. به همین دلیل برای نمایندگان آسیایی عربستان برنامه مسابقات فشرده تر از سایر تیم ها بوده و همینطور الهلال به دلیل صعود تا فینال جام باشگاه های عربی و نیمه نهایی جام امیر، برنامه ای بسیار فشرده تر داشته است. حتی الهلال اگر التعاون را در بازی جمعه شب ببرد، به فینال جام امیر می رسد و یک بازی دیگر نیز به مسابقات یک ماه آتی اش اضافه خواهد شد.

 

حالا با این وضعیت، کار برای مدافع عنوان قهرمانی عربستان در هر سه جام بسیار دشوار خواهد بود. الهلال در جدول لیگ داخلی با یک بازی کمتر نسبت به النصر، در رده دوم قرار دارد و یک امتیاز از این تیم پایین تر است. زوران مامیچ که از میانه فصل به الهلال پیوسته، ماموریت دارد که حتما قهرمانی لیگ و جام امیر را به دست آورد. به ویژه پس از اینکه در فینال جام باشگاه های عربی مغلوب حریف تونسی شد و قهرمانی را از دست داد.

 

1400477

 

با وجود این فشردگی البته تیم الهلال در زمینه لجستیک بسیار حرفه ای عمل می کند و سعی دارد تا حد امکان دشواری برنامه های نزدیک بازی ها را برای بازیکنان به حداقل برساند. الهلالی ها بلافاصله پس از دیدار دیشب مقابل استقلال، ابوظبی را به مقصد ریاض ترک کردند تا در سریع ترین زمان ممکن آماده سازی خود برای دیدار با التعاون را آغاز کنند.


خبر دیگر از الهلال اینکه گومیس، بازیکن فرانسوی تیم فوتبال الهلال، بعد از ظهر امروز برای انجام تست های پزشکی دوره ای که توسط پزشک مخصوصش برای وضعیت جسمانی خود انجام می دهد، در سفری دو روزه عازم ترکیه خواهد شد. این سفر با هماهنگی کادر فنی، اداری و پزشکی باشگاه انجام گرفته است.

 

1400478

دیدگاه‌ها