کد خبر : 1607028 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 14:57 | 47.5K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مذاکرات وینگر برزیلی بارسلونا با میلان

مالکوم، بال چپ برزیلی باشگاه بارسلونا در اندیشه جدایی از این باشگاه است.

آغاز مذاکرات وینگر برزیلی بارسلونا با میلان

به گزارش "ورزش سه"، مالکوم تابستان گذشته بود که در انتقالی بحث برانگیز و پرحاشیه بوردو را به مقصد بارسلونا ترک کرد. او در حالی راهی بارسا شد که در فرودگاه رم، هواداران جالوروسی منتظر او بودند و این چرخش عجیب، خشم آنها را موجب شد.

 

 

1379802

 

 

اوضاع برای مالکوم در بارسا مطابق انتظار او پیش نرفته است و ستاره برزیلی یک بازیکن نیمکت نشین در ایده های ارنستو والورده محسوب می شود؛ با وجود اینکه مالکوم در بازی های بزرگ هر زمان که در میدان حضور داشته، خوش درخشیده است. از جمله در ال کلاسیکوی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری که تک گل بارسا را به رئال زد یا درخشش او برابر اینتر در سن سیرو که زننده گل بارسا در شب تساوی 1-1 مقابل نراتزوری بود.

 

نیمکت نشینی ها مالکوم را بر این داشته تا به جدایی از بارسا فکر کند و در حالی که تصور می شد مقصد بعدی او اینتر باشد، امروز گلوبواسپورته برزیل ادعا کرد که لئوناردو و پائولو مالدینی از تیم مدیریت ورزشی میلان، اخیرا مذاکراتی مثبت با مدیر برنامه های مالکوم داشته اند.

میلانی ها قصد داشتند مالکوم را در انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند ولی رقم بالای درخواستی بارسا مانع از این انتقال شد. بارسا حاضر نیست مالکوم را پایین تر از 50 میلیون یورو واگذار کند و باید دید تلاش دوم سران میلان، نتیجه خواهد داد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها