کد خبر : 1607056 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 16:50 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ و تایید ضمنی جدایی خامس از بایرن

از مصاحبه روز گذشته نیکو کوواچ، سرمربی بایرن می توان اینگونه برداشت کرد که خامس را فصل بعد با پیراهن بایرن نخواهیم دید.

کوواچ و تایید ضمنی جدایی خامس از بایرن

به گزارش "ورزش سه"، خامس با قراردادی دو ساله و قرضی، از تابستان 2017 برای بایرن بازی می کند و بند خرید دائمی او نیز 42 میلیون یورو است. فصل گذشته خامس زیر نظر هاینکس روزهای خوبی در بایرن داشت اما امسال با نیکو کوواچ، شرایط خامس نسبت به گذشته تغییر یافته است.

او فصل جاری هم از ترکیب بایرن به دور بوده و هم چند هفته متوالی بازیکن ثابت تیمش بوده است. نمی توان به قطعیت گفت که اوضاع خامس در بایرن، مثبت است یا منفی.

 

 

1399780

 

برای مثال در بازی حساس و سرنوشت ساز بایرن برابر دورتموند، خامس به دور از ترکیب ماند و حتی یک دقیقه نیز وارد زمین نشد. بسیاری معتقد بودند که او به دلیل مصدومیت چند روز قبل از بازی به میدان فرستاده نشده ولی کوواچ این قضیه را رد کرد.

او در نشست خبری بازی با وردربرمن و در مورد علت نیمکت نشینی خامس گفت:« خامس و گورتسکا برابر دورتموند به دلایل فنی بازی نکردند و مصدومیت، نقشی در این قضیه نداشت. بدون آنها نیز 5-0 پیروز شدیم. برخی مخالف تصمیم من هستند ولی وقتی شرایط خوب پیش می رود؛ چرا باید در ترکیب اصلی تغییراتی ایجاد کنم؟»

 

در آلمان بر این اعتقاد هستند که خامس به سبب شکل بازی کندش در میانه زمین، چندان مورد علاقه کوواچ قرار ندارد و او بازیکنانی برای خط میانی خود می خواهد که سرعت بیشتری به بازی بایرن بدهند. با این تفاسیر باید گفت که بعید است بایرن، بند خرید خامس را فعال کند و او باید به رئال برگردد. از بخت بد خامس، پس از بازگشت زیدان، او در رئال هم شانس بالایی برای ماندن ندارد و باید به فکر تیمی دیگر برای آینده خود باشد.

 

 

1400519

 

دیدگاه‌ها