کد خبر : 1607057 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 17:10 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نصیریان‌دوست: در انتخاب‌ داوران سلیقه به خرج دهیم

مدیرعامل نفت مسجد سلیمان نسبت به انتخاب داور دیدار این تیم مقابل صنعت نفت آبادان واکنش نشان داد.

نصیریان‌دوست: در انتخاب‌ داوران سلیقه به خرج دهیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درهفته بیست و هفتم لیگ برتر در شهر آبادان میهمان صنعت نفت است . این در شرایطی است که  آنها امیدوارند با کسب نتیجه در این بازی فاصله اشان را از قعرجدول افزایش دهند .

 

بنا براعلام فدراسیون فوتبال قضاوت که این بازی که در ورزشگاه پیر تختی آبادان برگزار خواهد شد بر عهده رضا عادل داور اهل بابلسر خواهد بود و همین امر باعث واکنش مسئولین و مدیرعامل  نفت مسجد سلیمان شد .
 مهران نصیریان دوست ضمن احترام به تمامی داوران ایران با ابراز گله از نوع چینش دپارتمان داوری در این هفته های حساس پیش رو اعتقاد دارد رضا عادل نمی تواند انتخاب منصفانه ای باشد.
وی در  گفتگویی با خبرنگار" ورزش سه" در همین خصوص اشاره کرد:« با تمام احترام زیادی که برای جامعه داوری قائل هستم و با توجه به اینکه می دانم داوران ما از شرافت بسیار بالایی بر خوردارند، سوال من از دپارتمان محترم داوری این است که چرا با توجه به این همه داوری که در لیگ های مختلف مشغول به کار هستند باید کسی انتخاب شود که همه بازیکنان تیم و هواداران در مسجد سلیمان در این فصل جاری نسبت به نوع قضاوت های او حساسیت زیادی پیدا کرده اند. »

 

وی در ادامه افزود: «  همین داور در دیدار رفت مقابل ذوب آهن مجتبی بیژن را از به شکلی نامعلوم از زمین اخراج کرد و بار دیگر درمقابل سایپا همین بازیکن را در اوایل نیمه دوم باز هم به شکل نامشخصی از زمین بیرون کرد و اگر خاطرتان باشد در دیدار  برگشت مقابل سایپا کاملا جریان بازی از دستش خارج شد .واقعا با توجه به این همه داوری که در ایران هستند چرا فقط ایشان را برای بازی ما در نطر می گیرند .»
او در ادامه با توجه به محل تولد رضا عادل گفت :« همه می دانند که رقیب ما در این چند هفته پیش رو  تیم فوتبال سپید رود رشت است و رضا عادل هم  اهل بابلسر است و همین موضوع ممکن است در ذهن هر کسی شائبه ای ایجاد کند . من باز هم تاکید می کنم که به شرافت داوران خوبمان کاملا اعتقاد دارم اما تمام حرفم این است که چرا وقتی می توانیم وارد حاشیه نشویم خودمان با دست خودمان دردسر ایجاد کنیم .»

 

وی درپایان اظهار داشت:« هرسوت اشتباهی در بازی با صنعت نفت ممکن است در ذهن طرفداران موج منفی ایجاد کند که می توانست با انتخابی هوشمندانه تر و با سلیقه تر از به وجود آمدن تمام این قائله هایی که ممکن است به وجود بیاید  پیشگیری می شد .»

دیدگاه‌ها