کد خبر : 1607112 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 21:25 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: دوست دارم فصل بعد هم در ماشین سازی باشم

توحید غلامی با تمجید از عملکرد هم‌تیمی‌هایش در این فصل ابراز امیدواری کرد در پایان دوران مصدومیت بار دیگر در بازگشت کنار ماشین سازی حضور داشته باشد.

غلامی: دوست دارم فصل بعد هم در ماشین سازی باشم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک دفاعی ماشین سازی که عملکرد خوبی در روزهای ابتدایی فصل در این تیم به جا گذاشته بود، این روزها به دلیل مصدومیت از ترکیب دور است و عمل جراحی را پشت سر گذاشته است. او البته ابراز امیدواری می‌کند در بازگشت از مصدومیت بتواند خلا این روزهای دور از فوتبال را جبران کند.

 

توحید غلامی درباره آخرین وضعیت خود می‌گوید: خدا را شکر شرایطم خوب است. سه ماه است که تمرینات فیزیوتراپی را شروع کرده‌ام و به زودی نرم‌دوی را انجام خواهم داد. از حمایتی که باشگاه، کادرفنی و خصوصا هم‌تیمی‌هایم داشتند واقعا باید تشکر کنم و این بزرگترین دلگرمی برای من بود.
وی درخصوص اینکه شرایطش برای فصل آینده چگونه است، گفت: من با ماشین‌سازی قرارداد دارم و به احتمال فراوان باز هم در خدمت این تیم خواهم ماند. خودم هم دوست دارم دوباره کنار این مجموعه باشم زیرا در اینجا خیلی راحت هستم. ابتدای فصل هم بازی‌های خیلی خوبی را انجام دادم و دوست دارم آنها را دوباره تکرار کنم.

 

هافبک ماشین سازی ابراز امیدواری کرد تیمش طی 4 بازی آینده به نتایج لازم برای دستیابی به رتبه مناسب در جدول دست یابد: تیم ما روند خوبی را در این فصل پشت سر گذاشته و باید در چهار بازی باقیمانده نیز بتوانیم این شرایط را دنبال کنیم. هفته گذشته باخت تلخی را مقابل استقلال تجربه کردیم که حداقل استحقاق تیم ما تساوی بود. داور می‌توانست در همان دقایق ابتدایی تصمیم بهتری بگیرد اما شرایطی رقم خورد که در نهایت با شکست بازی را خاتمه دادیم. اکنون امیدوارم در بازی‌های باقیمانده بتوانیم به برتری دست یابیم و رتبه خوبی را در پایان کسب کنیم.

دیدگاه‌ها