کد خبر : 1607159 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 09:59 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: لیاقت هواداران میلان بیش از اینها است

آ ث میلان دیشب در بازی برگشت نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا مقابل لاتزیو 1-0 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند و گتوزو، سرمربی این تیم گفت هواداران میلان استحقاقی بیش از این دارند.

گتوزو: لیاقت هواداران میلان بیش از اینها است

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان دیشب در حالی در ورزشگاه خانگی‌اش، سن سیرو، در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا، موسوم به کوپا ایتالیا، میزبان لاتزیو بود که بازی رفت دو تیم در خانه لاتزیو با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود و شاگردان گتوزو امیدوار بودند در خانه‌شان کار را یکسره کرده و به فینال راه پیدا کنند.

 

اما این لاتزیو بود که با گل دقیقه 58 خواکین کورئا میلان را در خانه‌اش شکست داد و راهی فینال شد. گتوزو بعد از بازی گفت مشکل تیمش تاکتیکی نیست و اعلام کرد هواداران میلان استحقاقی بیشتر از این نتایج دارند.

 

1400671

 

گتوزو بعد از بازی گفت:" ما در نیمه اول خوب بازی کردیم ولی بعد لاتزیو بهتر شد. ما این روزها خوب بازی نمی‌کنیم. روز یکشنبه هم باید در یک بازی سخت به مصاف تورینو برویم و باید خیلی سریع خودمان را برای آن بازی تغییر داده و آماده کنیم. هواداران میلان امروز استحقاق بازی و نمایش بهتری داشتند".

 

سرمربی میلان در ادامه گفت:" من گاهی مجبورم تیم را به خاطر امتحان کردن بعضی چیزهای جدید تغییر بدهم. بعضی وقتها این تغییرها کار نمی‌کند. ما بیشتر از یک ماه است که با مشکل مواجه هستیم. مشکل ما فقط فیزیکی یا تاکتیکی نیست. ما در بازی‌هایمان کمتر از آنچه که می‌توانیم و در توان‌مان است کار می‌کنیم. کل تیم خوب کار نمی‌کند و ما روی زمین آنطور که می‌خواهیم نیستیم".

 

 

دیدگاه‌ها