کد خبر : 1607260 | 05 اردیبهشت 1398 ساعت 18:07 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

معبودی: استراحت کردیم، اختلاف و دعوا نبود

غیبت 4 ستاره ماشین‌سازی در لیست 18 نفره مقابل سایپا حرف و حدیث‌های بسیاری به دنبال داشت.

معبودی: استراحت کردیم، اختلاف و دعوا نبود

به گزارش "ورزش سه"، عزیز معبودی، رضا خالقی‌فر، احمدرضا زنده‌روح و مسیح زاهدی 4 بازیکن تیم ماشین‌سازی هستند که محمدرضا مهاجری آنها را در لیست 18 نفره بازی امروز مقابل سایپا قرار نداده است. غیبت این 4 بازیکن در بازی امروز حرف و حدیث‌هایی به دنبال داشت؛ معبودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما در این مورد صحبت کرد:

 

حاج رضا به ما استراحت داد!

 

بیش از 29 بازی در این فصل انجام داده ایم و حاج رضا(مهاجری) صلاح دیدند که در این بازی به ما استراحت دهند. این موضوع را روز گذشته بعد از تمرین به ما اعلام کردند و ما هم تابع تصمیمات کادر فنی هستیم.

 

اختلاف و دعوایی در کار نبود

 

اینکه اختلاف و دعوایی در این مورد به وجود آمده، صحت ندارد. هیچ موضوع خاصی در کار نبود. بحث درون تیمی بود و من هیچ مشکلی در این مورد ندیدم که بخواهم در مورد آن صحبت کنم. از این اتفافات در هر تیمی رخ می دهد و نیاز به بزرگ نمایی وجود ندارد.

 

امیدوارم باشگاه به خواسته‌هایمان ترتیب عمل دهد

 

ما به‌عنوان بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارم با تمام توان تلاش می‌کنم و هیچ‌گاه کم‌کاری نکرده‌ام. یک سری مسائل مالی وجود دارد که امیدوار هستیم باشگاه نسبت به حل آنها اقدامات لازم را انجام دهد. در هفته های پایانی این فصل قرار داریم و بحث مالی ما مربوط به فصل گذشته است.

 

کادر فنی هر چه بگوید می گویم چشم

 

شخصا هر چه کادر فنی بگوید، می‌گویم چشم. سال‌هاست که در این فوتبال هستم و همیشه احترام مربیانم را نگه داشته‌ام. در هفته‌های پایانی هم مثل تمامی بازی‌های دیگر تمرین می‌کنیم و به‌عنوان یک جز کوچک از تیم اگر فرصت بازی به وجود بیاید با تمام توان در زمین حضور خواهیم یافت.

دیدگاه‌ها