کد خبر : 1607350 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 10:39 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید کلوپ از صلاح و انتخاب مجله تایم

بعد از آنکه محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول از طرف مجله تایم به عنوان یکی از صد چهره تاثیرگذار سال 2019 انتخاب شد، یورگن کلوپ سرمربی او از ستاره بزرگ تیمش تمجید کرد.

تمجید کلوپ از صلاح و انتخاب مجله تایم

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول دیروز پنج‌شنبه به نیویورک رفت تا در مراسم رسمی مجله تایم برای انتخاب صد چهره تاثیرگذار سال 2019 شرکت کند. این فهرست صدنفره هفته پیش از سوی تایم اعلام شد و نام محمد صلاح در میان آنها به چشم می‌خورد. صلاح در نیویورک در کنار چهره‌های مشهور دنیای ورزش، فرهنگ و هنر در مراسم تایم شرکت کرده بود.

 

1400877

 

اما در کنفرانس خبری یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، وقتی خبرنگاران از او درباره صلاح و سفرش به نیویورک پرسیدند، کلوپ از ستاره مصری تیمش به عنوان یک الگو یاد کرد و او را ستود.

 

وقتی خبرنگاران از کلوپ پرسیدند که سفر صلاح به نیویورک و عدم حضور در باشگاه، در این روزهای حساس به ضرر مرسی‌سایدی‌ها نخواهد بود کلوپ در پاسخ گفت:" سفر کردن این روزها دیگر مثل قبل مشکل نیست و اشکالی بوجود نمی‌آورد. اگر ماشین صلاح همینجا در لیورپول خراب شود و او مجبور شود از آنجا پیاده خودش را به محل تمرین برساند برای ما مشکل‌سازتر است تا زمانی که او به یک قاره دیگر سفر می‌کند".

 

یورگن کلوپ در ادامه صحبت‌‌هایش با لحنی طنز درباره ستاره مصری تیمش گفت:" صلاح امروز یک جلسه تمرین را از دست داده ولی از جلسه بعدی با ما است و هیچ مشکلی نیست. من چند تا از عکسهای او را دیدم و باید بگویم با آن کت شلوار رسمی خیلی خوش‌تیپ شده بود".

 

 

 

دیدگاه‌ها