کد خبر : 1607370 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 12:44 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: از کجا معلوم سیتی سه امتیاز از برنلی بگیرد؟

یورگن کلوپ می‌گوید پیروزی حریف بزرگ تیمش، منچسترسیتی، در بازی بعدی خود مقابل برنلی قطعی نیست و او و بازیکنانش همچنان به قهرمانی در لیگ برتر امیدوارند.

کلوپ: از کجا معلوم سیتی سه امتیاز از برنلی بگیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید پیروزی رقیب بزرگ تیمش، منچسترسیتی در بازی بعدی‌ قطعی نیست و لیورپول همچنان برای قهرمانی امیدوار است.

 

درحالیکه دو رقیب اصلی برای قهرمانی لیگ برتر، منچسترسیتی و لیورپول تنها سه بازی دیگر تا پایان فصل زمان دارند و لیورپول امشب سی و ششمین بازی خود را در خانه و مقابل هادرزفیلد برگزار خواهد کرد، یورگن کلوپ می‌گوید هیچکس نمی‌تواند پیروزی منچسترسیتی در بازی روز یکشنبه مقابل برنلی را قطعی بداند و بنابراین، تکلیف قهرمانی هنوز مشخص نیست و لیورپول همچنان شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

 

1400900

 

یورگن کلوپ با اشاره به کسانی که معتقدند منچسترسیتی بدون شک هر سه بازی آینده خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و قهرمان لیگ برتر خواهد شد، این ادعا را رد کرده و می‌گوید پیروزی شاگردان گواردیولا در بازی بعد‌شان مقابل برنلی به هیچ وجه از پیش معلوم نیست.

 

کلوپ در این باره گفت:" اگر از من بپرسید اصلا دوست نداشتم در برنامه لیگ، بازی بعدی ما مقابل برنلی برگزار می‌شد. هیچ مربی‌ای نمی‌تواند بازی مقابل برنلی را راحت بداند و با خیال راحت به زمین آنها برود و فکر کند امتیاز گرفتن از برنلی کار راحتی است".

 

1400902

 

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" بازی کردن در زمین برنلی همیشه سخت است و آنها این روزها وضعیت خیلی خوبی دارند. برنلی یک برد خیلی مهم بدست آورده و به سبک بازی مخصوص خود عادت کرده".

 

دیدگاه‌ها