کد خبر : 1607419 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 15:55 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع همه جانبه سولسشر از دروازه بان پراشتباه

داوید دخیا یکی از ضعیف ترین دوران فوتبالی خود در منچستریونایتد را سپری می کند.

دفاع همه جانبه سولسشر از دروازه بان پراشتباه

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روزهای دشواری را سپری می کند. شیاطین سرخ در 10 بازی اخیر خود هشت بار شکست خورده اند و با کنار رفتن از لیگ قهرمانان و قرار داشتن در رده ششم لیگ برتر، شانس بالایی حتی برای کسب سهمیه هم ندارند.

اوله گنار سولسشر، سرمربی یونایتد، با وجود شروع بسیار خوبش، حالا در سرازیری سقوط قرار دارد. وضعیت داوید دخیا نیز مشابه است. او در دو ماه اخیر یک کلین شیت هم نداشته و با اشتباهات عجیبش در بازی مقابل آرسنال و بارسا(بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان) نقش اصلی را در شکست یونایتد داشت.

 

 

1400698

 

 

با این وجود، سولسشر همچنان به سنگربان اسپانیایی خود اطمینان دارد. او در نشست خبری بازی با چلسی گفت:« من به داوید اعتماد دارم. او از نظر من در شش یا هفت سال اخیر، بهترین بازیکن یونایتد بوده است. او در این مدت فوق العاده بوده و البته افت برای هر فوتبالیستی اتفاق می افتد. شرایط داوید بهتر خواهد شد و او به روزهای اوجش بر می گردد. البته که من قصد تنبیه او را ندارم. دخیا در سه بازی بعدی نیز گلر اول ما خواهد بود.»

 

قرارداد دخیا ژوئن 2020 به اتمام می رسد و شایعات زیادی در مورد انتقال او به پی اس جی شنیده می شود. روند مذاکرات تمدید نیز متوقف شده است.

سولسشر در این رابطه گفت: « این هم از آن مسائلی است که باید با آن کنار بیاییم. با وجود همه شایعات، دخیا کاملا حرفه ای تمرین می کند. او در هر جلسه تمرینی همانی است که من انتظار دارم.»

 

شایعات جدایی پوگبا:« در فوتبال هیچ کسی هیچ چیزی را تضمین نمی کند ولی من فکر می کنم پوگبا اینجا می ماند.می توانم با قطعیت بگویم که او تصمیم گرفته تا با یونایتد به موفقیت برسد. عملکرد پوگبا تا به اینجای فصل فوق العاده بوده. او هم مثل همه مایک انسان است و ما هم می خواهیم که اوضاع برای او خوب باشد. پوگبا از نظر ما لیدر تیم در رختکن و زمین است.

اگر از من بخواهید که تضمین کنم، راستش می توانم بگویم که بله به نظرم پوگبا فصل بعد در یونایتد خواهد بود. می توانم این را تضمین کنم ولی درزندگی هرگز نمی توانید بگوئید هرگز. ولی تا جایی که من می دانم، پوگبا اینجا خواهد ماند.»

 

 

1400655

 

 

دیدگاه‌ها