کد خبر : 1607421 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 16:22 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماجرای تبانی و کم‌کاری را تمام کنید 

رضاوند: دایی بهترین گزینه برای تیم ملی است

هافبک نارنجی‌پوشان از جو مسمومی که برای بازیکنان در فضای مجازی شکل می‌گیرد گلایه کرده و از سرمربی تیمش نیز به عنوان بهترین گزینه نیمکت تیم ملی یاد کرد.

رضاوند: دایی بهترین گزینه برای تیم ملی است

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند، هافبک سایپا که در این فصل نیز توانسته یکی از مهره‌های تاثیرگذار علی دایی لقب گیرد، امیدوار است نارنجی‌پوشان در ادامه فصل با دستیابی به رتبه مناسب و برطرف شدن مشکلات به کار پایان دهد. او در گفتگو با ایلنا درباره تساوی تیمش برابر ماشین سازی بعد از تحمل دو شکست پرگل گفته: بازی با توجه به شرایط دو تیم در جدول دارای حساسیت زیادی نبود و ما هم از تساوی در تبریز ناراضی نبودیم. سرمای هوا باعث شده بود سرعت بازی کم شود و به همین خاطر دو تیم موقعیت زیادی نداشتند ولی بازهم مساوی برای ما نتیجه خوبی بود.


وی در مورد اعتراض ماشین‌سازان به تصمیم داور در مورد اعلام نکردن یک پنالتی به سود آنها گفت: آن صحنه اصلا خطا نبود و فکر می‌کنم داور خطای دو ضرب غیر مستقیم گرفت که اصلاً خطا نبود. داور پشت دروازه گفت بازیکن پایش را زیاد بالا آورده ولی مشکل خاصی نبود.


رضاوند در خصوص شکست پرگل تیمش طی دو هفته برابر سپاهان و پرسپولیس و دریافت هفت گل از این دو تیم گفت: این مسائل در یک سری بازی‌ها پیش می‌آید و با توجه به جوان بودن تیم ما طبیعی است. ما اگر در بازی با پرسپولیس 3 گل خوردیم به این تیم 2 گل زدیم و 3-0 نباختیم که با اختلاف زیادی باشد و این نتیجه در ورزشگاه در آزادی رقم خورد. تیم ما جوان و بی تجربه است و سپاهان و پرسپولیس با هزینه‌هایی که انجام دادند.


رضاوند در مورد اتهام کم کاری به چند بازیکن این تیم از جمله علیاری برابر پرسپولیس و منادی مقابل سپاهان گفت: فوتبال همیشه اتفاقاتی از این دست در خودش دارد و اشتباهات این چنینی برای هر بازیکنی ممکن است رخ دهد. فوتبال بازی اشتباهات است و هر کس کمتر اشتباه کند به موفقیت می‌رسد. برای مثال می‌گویم فرشید اسماعیلی در دربی پنالتی را به آن شکل به بیرون زد می‌توانیم بگوییم با پرسپولیس تبانی کرده است؟ معلوم است که نمی‌شود. فوتبال هزار و یک اتفاق دارد و یک روز، روزِ بازیکن نیست و عملکرد خوبی ندارد.

 

1322784


وی ادامه داد: هر بازیکنی اگر هم قصد داشته باشد به هر تیمی برود مطمئن باشید جلوی آن تیم با انگیزه بیشتری بازی می‌کند و سعی می‌کند بهترین بازی خود را انجام دهد تا در تیم جدید خود حرفی برای گفتن داشته باشد. اتفاقات اخیر که در فضای مجازی رخ داده اصلاً قشنگ نیست. برای مثال همین محسن فروزان را تا این حد اذیت کردند ولی مگر ممکن است از عمد گل خورده باشد؟ اصلاً چنین مسائلی نیست و نباید به آن دامن زده شود.


رضاوند در مورد پایان قراردادش با سایپا و تصمیمش در مورد آینده با توجه به مشکلات مالی که مسائلی در این تیم به وجود آمده گفت: من در جریان این صحبت‌ها نیستم. قرارداد من پایان فصل با سایپا تمام می‌شود و هنوز هیچ تصمیمی برای فصل بعد ندارم و همه تمرکزم روی 3-4 بازی باقی مانده تا پایان لیگ است و بعد از آن فکر می‌کنم که برای فصل بعد چکار خواهم کرد. هیچ صحبتی از تیمی با من نشده و همانطور که گفتم تمرکز همه از الان روی بازی‌های باقی مانده تا پایان فصل است.


هافبک سایپا در مورد شایعه انتخاب دایی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی و نظرش در مورد این انتخاب گفت: من در جریان این موارد نیستم ولی اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد از نظر من اتفاق خوبی است. شرایط در حال حاضر برای آقای دایی با چند سال قبل متفاوت است و ایشان در سال‌‌های اخیر خوب کار کرده و یکی از ویژگی‌های مثبتش کار با جوانان و رویکرد جوانگرایی است که به کمک تیم ملی می‌آید. ما با هم در نفت بودیم و تیم در آن شرایط قهرمان جام حذفی شد و فصل قبل با کمترین هزینه سهمیه آسیا گرفتیم و امسال هم یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌های لیگ هستیم و تا اینجای کار به نظرم خوب کار کردیم.


رضاوند در مورد پیش بینی‌اش از قهرمان لیگ هم گفت: بازی امروز پرسپولیس - سپاهان به نظر من تعیین کننده قهرمان لیگ برتر است. در حال حاضر پرسپولیس، استقلال،‌ سپاهان و تراکتورسازی تا اینجا خوب عمل کردند و همه این تیم‌ها شایسته قهرمانی هستند و هر کدام به این عنوان برسند استحقاق آن را داشته‌اند.

دیدگاه‌ها