کد خبر : 1607429 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 16:44 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال – کی‌روش؛ صخره مقابل تانک برزیلی

مدافع باتجربه پرسپولیس امروز یکی از سخت‌ترین نبردهای خود را برابر مهاجم بلندقامت برزیلی سپاهان پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید کیفیت فنی مهاجم طلایی‌پوشان به حد بغداد بونجاح نباشد اما غیبت شجاع خلیل زاده که در درگیری‌های هوایی با توجه به شرایط سنی و آمادگی‌اش می‌توانست ورق را به سود پرسپولیس برگرداند، در این بازی کار سختی را برابر سیدجلال حسینی قرار دهد.


خط دفاعی پرسپولیس در بازی امروز با سیدجلال حسینی (184سانتی متر)، محسن ربیع خواه (179سانتی متر)، محمد نادری (188سانتی متر) و مهدی شیری با (178سانتی متر) شکل خواهد گرفت که میانگین قدی (183سانتی متر) را برابر حریف شکل خواهند داد. در این میان شاید تنها محمد نادری و سیدجلال حسینی باشند که توانایی رقابت در جنگ هوایی را با سپاهان داشته باشند و نه ربیع خواه و نه شیری با شرایط قدی و کیفی خود قادر به این مساله نخواهند بود که برابر استنلی با 195 سانت و پرش‌های بلندش رقابت برابری داشته باشند.


استنلی در فصل گذشته با 9 گل زده در ذوب آهن نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و بهمراه امیر قلعه نویی راهی سپاهان شد تا در این فصل و تا به اینجا با 14 گل زده شانس دستیابی به آقای گلی را داشته باشد. مهاجمی که علاوه بر قدرت سرزنی از چارچوب شناسی و ضربات مناسبی نیز برخوردار است و این کار خط دفاعی پرسپولیس را سخت خواهد کرد. استنلی شاید از نظر کیفیت فنی با استانداردهای بغداد بونجاح به عنوان ماشین گلزنی الجزایری السد فاصله زیادی داشته باشد اما قدرت بدنی بالا در کنار قامت بلندش شرایط را برای هر مدافعی سخت خواهد کرد.

 

1400936


سیدجلال حسینی به عنوان مقتدرترین مدافع و کاپیتان سرخپوشان که طی سه فصل اخیر حضورش در این تیم میانگین کمترین دریافت گل را به خود اختصاص داده، به عنوان مامور ویژه مهار این بازیکن محسوب می‌شود. کی‌روش استنلی اما در بازی رفت دو تیم علیرغم اعتراض تند بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس به شیوه عبور از بازیکنان که اعتقاد به خطای او داشتند، تک گل زردپوشان را به نام خود ثبت کرد و در بازی امروز نیز مدعی گلزنی محسوب می‌شود. تانک برزیلی سپاهان اکنون با 14 گل زده کاملا مهیای رقابت با صخره‌‎ی پرسپولیسی‌هاست و باید دید در نهایت این رقابت با برتری کدامیک به پایان خواهد رسید. سپاهان که بیشترین تمرکز خود را به حملات هوایی و سود بردن از ضربات ایستگاهی اختصاص داده، احتمالا محمد نادری را در زمان این ضربات به کمک سیدجلال حسینی خواهد دید و این دو مدافع بلند قامت امیدوارند روز خوبی را برابر گلزن شماره یک طلایی پوشان پشت سر بگذارند.

 

1400937

دیدگاه‌ها