کد خبر : 1607443 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 17:45 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: هیچکس دوست ندارد لیورپول قهرمان شود!

رحیم استرلینگ، ستاره ملی پوش منچسترسیتی که سابقه بازی برای لیورپول را هم دارد، از عزم جزم سیتیزن ها برای قهرمانی خبر داد.

استرلینگ: هیچکس دوست ندارد لیورپول قهرمان شود!

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ در نوجوانی از کیو پی آر راهی لیورپول شد و سه فصل نیز برای تیم بزرگسالان این باشگاه بازی کرد تا اینکه سال 2015 و پس از پافشاری زیاد برای جدایی، با رقم 49 میلیون پوند راهی منچسترسیتی شد. او فصل گذشته با این باشگاه قهرمان لیگ برتر شد و امسال هم سیتی شانس اول قهرمانی است.

در حال حاضر سیتی با یک امتیاز بیشتر از لیورپول در صدر قرار دارد و هر دو تیم، سه بازی دیگر تا پایان فصل دارند.

 

 

1401027

 

 

استرلینگ شب گذشته جایزه مبارزه با نژادپرستی را دریافت کرد و در مصاحبه با بی تی اسپورتس، به شوخی در مورد تیم سابق خود پرداخت:« نبرد برای قهرمانی بسیار هیجان انگیز شده است. به خصوص پیش از بازی با منچستریونایتد، این شرایط، جو خاصی را به بازی حاکم کرده بود. یک لغزش کوچک از جانب ما باعث خواهد شد تا لیورپول به صدر جدول بیاید. من این را دوست ندارم. شما هم این را دوست ندارید و فکر می کنم هیچکس هم دوست نداشته باشد لیورپول قهرمان شود.»

 

استرلینگ ادامه داد:« در هر صورت، این رقابت داغ برای قهرمانی لذتبخش است و برای تجربه چنین لحظاتی است که فوتبالیست شده ام. چه قهرمان شویم و چه نشویم، وقتی به عقب برگردم، به خاطر تجربه چنین لحظات باورنکردنی، قدردان خواهم بود.»

 

دیدگاه‌ها