کد خبر : 1607445 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 17:52 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند: همه بازیکنان در بهترین فرم خود هستند

آخر فصل به هواداران پدیده شیرینی می دهیم

مدافع ثابت تیم پدیده در بازی های لیگ هجدهم از تمرین خوب خود و دیگر بازیکنان پدیده پیش از دیدار برابر استقلال خبر می دهد و می گوید تمام بازیکنان این تیم آماده برگزاری این بازی مهم هستند.

آخر فصل به هواداران پدیده شیرینی می دهیم

گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند مدافع تیم پدیده روز شنبه باید به عنوان یکی از بازیکنان اصلی این تیم در قلب دفاع برابر استقلال به میدان برود درباره شرایط خود و دیدار مقابل حریف پایتخت نشین گفت: خوشبختانه در هفته اخیر همه بازیکنان در بهترین حالت جسمانی و فنی خود در تمرینات شرکت کردند به همین دلیل فکر می کنم در دیدار برابر استقلال بتوانیم بهترین فرم بازی خود را به نمایش بگذاریم من هم مانند سایر بازیکنان آماده برگزاری این دیدار هستم. همه بازیکنان برای حضور موفق در تمرین هفته گذشته با تمرکز زیادی در میدان حضور پیدا کردند.

 

او درباره میزبانی از استقلالی ها در بازی هفته بیست و هفتم و در ورزشگاه امام رضا گفت: خوشبختانه روند نتیجه گیری ما باعث شد تا هواداران پدیده و همینطور فوتبال در مشهد به عنوان حامیان اصلی این تیم در بازی‌های زیادی به ورزشگاه بیایند و البته از تیم نیز تا دقیقه ۹۰ حمایت کنند.

مرادمند در ادامه گفت: امیدوارم این اتفاق در بازی فردا نیز بیفتد و از همه هواداران میخواهم هم کمی زودتر از آغاز بازی خود را به سکوهای ورزشگاه امام‌رضا برسانند و هم می‌خواهم برای این بازی قرمز و آبی را کنار بگذارند و با پر کردن جایگاه های مختص به تیم پدیده فقط و فقط از تیم شهر خود حمایت کنند و همانطور که از ابتدای فصل تاکنون به حمایت از تیم پرداختند دست از پشتیبانی خود برندارند ما هم همه تلاشمان را می‌کنیم تا انشاالله در پایان فصل یک شیرینی خوب به آنها بدهیم.

دیدگاه‌ها