کد خبر : 1607449 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 17:57 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاناسونیک با کوبیاک در فینال زانو زد

طلای دلچسب نماینده والیبال ایران در آسیا

تیم والیبال شهرداری ورامین با شکست پاناسونیک ژاپن در یک دیدار جذاب و نفسگیر قهرمانی جام باشگاههای آسیا شد.

طلای دلچسب نماینده والیبال ایران در آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال شهرداری ورامین که چندی پیش قهرمانی لیگ برتر ایران در سال 97 را جشن گرفت، از چند روز قبل به عنوان نماینده والیبال ایران در جام باشگاههای آسیا به میزبانی چین تایپه حاضر شد.


شاگردان رحمان محمدی راد که در دور دوم یک بار مقابل تیم پاناسونیک ژاپن با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند، بار دیگر در فینال برابر این تیم قرار گرفتند.


این دیدار که مثل دور قبلی جذاب و نفسگیر دنبال می شد، به ست پنجم کشید. ژاپنی ها که در این دوره سرمایه گذاری زیادی کرده بودند تا به قهرمانی های پیاپی نمایندگان والیبال ایران پایان دهند، کوبیاک، ستاره والیبال لهستان را هم در ترکیب خود داشتند.
ست اول و دوم با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 16 به سود پاناسونیک تمام شد تا نماینده ژاپن در آستانه قهرمانی قرار بگیرد. این پایان کار نبود و شهرداری ورامین که با ترکیب آرش تقوی، محمد رضی، علیرضا جلالی، پوریا فیاضی، مهرداد بابایی، پرویز پزشکی و امین رضوی وارد زمین شده بود، توانست یک بازگشت رویایی را رقم بزند.
شاگردان محمدی راد با نتایج 25 بر 22 و 25 بر 20 توانستند ست های سوم و چهارم را به سود خود رقم بزنند تا کار به ست

 

پنجم کشیده شود. در ست پایانی هم با اینکه ورامینی ها چند باری از حریف خود عقب افتادند، با دفاع های جانانه و سرویس های خوب توانستند به بازی برگردند.
در نهایت سرویس فوق العاده پوریا فیاضی باعث شد تا نتیجه 16 بر 14 به سود شهرداری ورامین به اتمام برسد و این تیم به روند قهرمانی های نمایندگان ایران در جام باشگاههای آسیا تداوم ببخشد.
در حالی ورامینی ها در حال برپایی جشن قهرمانی بودند، میشائیل کوبیاک، بازیکن مطرح تیم پاناسونیک به حرکات بازیکنان ایرانی اعتراض کرد و جنجالی بزرگ به پا شد. درگیری بین بازیکنان 2 تیم تا چند دقیقه زیر تور ادامه داشت، اما این اتفاق هم از شیرینی قهرمانی شهرداری ورامین کم نکرد.


شهرداری ورامین در حالی قهرمان شد که هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی را در ترکیب خود نداشت. تنها پوریا فیاضی برای 2 بازی پایانی با رضایت کولاکوویچ به کمک ورامینی ها رفت و در قهرمانی این تیم هم تاثیرگذار بود.

دیدگاه‌ها