کد خبر : 1607451 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 18:08 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پاس از جعفری، گل از شیمبا؛

زوج رویایی تیم قطبی باز هم درخشید

تیم فوتبال فولاد خوزستان باز هم روی همکاری دو بازیکن خط دفاعی و خط حمله خود در لیگ به گل رسید.

زوج رویایی تیم قطبی باز هم درخشید

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان در اولین بازی امروز لیگ برتر از چارچوب هفته بیست و هفتم به مصاف هم رفته اند. این بازی برای فولاد از حیث قرار گرفتن در رتبه ششم و برای میزبان به منظور فرار از منطقه خطرناک سقوط بسیار حائز اهمیت است.

 

با وجود اینکه سپیدرودی ها برد این دیدار را بسیار بیشتر نیاز دارند، این فولاد بوده که بازی را خوب و تهاجمی شروع کرده است. فولادی های سفیدپوش در ده دقیقه ابتدایی بازی با گل آرش افشین از حریف پیش افتادند و خیال خود را کمی راحت کردند. در ادامه بازی هم فشار تیم میهمان کم نشد و یک بار دیگر در دقیقه 27 این تیم موفق به باز کردن دروازه سپیدرود شد.

 

گل دوم فولاد یک ویژگی جالب داشت و آن هم زوجی بودند که آن را برای تیم افشین قطبی ساختند. این گل روی سانتر فرزاد جعفری از سمت راست و ضربه سر لوسیانو پریرا به دست آمد. مهاجم برزیلی فولاد با این ضربه سر خود 11 گله شد و یک گام دیگر خود را به گلزنان برتر لیگ هجدهم نزدیک کرد. پایه گذار این گل هم بازیکنی بود که این روزها خیلی خوب شیمبا را در محوطه جریمه حریفان پیدا می کند. فرزاد جعفری در هفته های اخیر لیگ، در مقابل پدیده و استقلال خوزستان به هم تیمی برزیلی خود پاس گل داده بود و امروز هم یک بار دیگر شیمبا را در موقعیت گلزنی قرار داد. این مدافع کناری فولاد، در دیدار مقابل صنعت نفت به دلیل محرومیت غایب بود و گل لوسیانو در آن بازی روی پاس حسن بیت سعید به دست آمد.

 

دیدگاه‌ها