کد خبر : 1607458 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 18:18 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

دو گل در نیم ساعت ابتدایی

سپیدرودی‌ها در رشت ترک عادت نمی‌کنند!

شاگرد نادر دست نشان ترک عادت نکردند و در همان نیمه اول دو بار دروازه خود را باز شده دیدند تا کار سختی در ادامه مسابقه داشته باشند.

سپیدرودی‌ها در رشت ترک عادت نمی‌کنند!

 به گزارش "ورزش سه"، تیم سپیدرود رشت تا پایان نیمه اول با دو گل از حریف خوزستانی خود عقب افتاد و باید در انتظار شروع نیمه دوم و جبران نتیجه ی رقم خورده باشد.


اما این تیم باز هم در خانه ترک عادت نکرد و دروازه خود را باز شده دید. سپیدرود در سال ۹۸ سه مرتبه میزبان بوده و هر بار در ثبت کلین شیت نا موفق بوده است. اولین دیدار آنها برابر پیکان بود که باز هم در همان نیمه اول دو بار دروازه سرخ‌های رشتی باز شد و آن ها در ادامه با بازگشت به مسابقه نتیجه تساوی را به دست آوردند.


در ادامه تراکتور به ورزشگاه سردار جنگل آمد تا برابر سپیدرود قرار گیرد. علیرغم اینکه شاگردان نادر دست نشان برد شیرینی را کسب کردند، اما باز هم در نیمه اول دروازه این تیم باز شد و باعث شد تا همچنان بسته ماندن سنگر این تیم آرزو باشد. در بازی امروز هم تا قبل از فرارسیدن دقیقه ۳۰، آرش افشین و پریرا دو مرتبه برابر ایمان صادقی پیروز شدند تا این عادت بد در این مقطع حساس فصل برای سپیدرود ادامه پیدا کند.

 


این تیم پرطرفدار تا به اینجا با ۴۷ گل خورده بدترین خط دفاع لیگ برتر را در اختیار دارد و باید دید سرنوشت این تیم در نهایت چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها