کد خبر : 1607485 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 19:27 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

با دادن استراحت به چهار بازیکن اصلی

زلزله علی منصور در ترکیب اصلی ذوب آهن

ذوبی‌ها در حالی بازی حساس امروز خود برابر تراکتورسازی را برگزار خواهند کرد که چهار بازیکن خود را در ترکیب اصلی نمی بینند بازیکنانی که در بازی های مهم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا از ابتدا پا به میدان گذاشتند.

زلزله علی منصور در ترکیب اصلی ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان دقایقی پیش ترکیب مورد نظر خود برای رویارویی با تراکتوری‌ها را اعلام کرد و نکته قابل توجه در آن نیمکت نشین کردن چند بازیکن اصلی این تیم است. اتفاقی که به نظر می‌رسد با توجه به فشرده بودن بازی های تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا و همین‌طور لیگ برتر افتاده و سرمربی سبزپوشان ترجیح داده تا برای دیدار امروز این تیم به چند بازیکن خود استراحت داد تا شاید دقایقی از نیمه دوم در صورت نیاز از آنها بازی بگیرد. هادی محمدی، حمید ملکی، سید محمدرضا حسینی و کریستین اوساگوانا چهار بازیکنی هستند که در سه خط مختلف، پیش از این برای ذوبی ها به میدان می رفتند اما در این بازی از روی نیمکت بازی را آغاز خواهند کرد.

 

هادی محمدی به همراه وحید محمدزاده و محمد نژاد مهدی سه مدافع میانی ذوبی‌ها در لیگ هجدهم هستند که بنا به شرایط هر بازی و تمرینات این تیم و همینطور نظر سرمربی یکی از آنها روی نیمکت می نشیند و دو بازیکن دیگر پا به میدان می گذارند. با توجه به اینکه در بازی‌های اخیر هادی محمدی به عنوان یکی از بازیکنان منتخب ذوب آهن در میدان حضور می یافت امروز روی نیمکت ذخیره‌ها حضور یافت تا دو بازیکن دیگر به عنوان زوج قلب دفاعی به میدان بروند.

دومین بازیکن مورد نظر در این مطلب حمید ملکی است. مدافع چپ جوان ذوبی‌ها که در نیم فصل دوم و در بازی های ذوب در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن اصلی پا به میدان می گذاشت امروز از روی نیمکت بازی را آغاز خواهد کرد. او یکی از بازیکنان موثر ذوب آهن در بازی های اخیر بود چرا که او در ترکیب ذوبی ها و در بازی های اخیر توانست با چند پاس دیدنی مقدمات گلزنی تیم را فراهم آورد. مسعود ابراهیم زاده در دیدار امروز در دفاع چپ ذوب آهن درست به مانند آنچه در نیم فصل اول اتفاق افتاد به میدان خواهد رفت.

سید محمد حسینی سومین بازیکن ذوب آهن در این مطلب است که پس از حضور در بازی‌های اخیر این تیم امروز در ترکیب اصلی به میدان نخواهد رفت. حسینی پس از نیم فصل معمولی که داشت بازی به بازی توانست خود را به ترکیب اصلی تیم اضافه کند و شرایط برای موفقیت خود و این تیم آماده کند تا اینکه در هفته های اخیر دیدیم به عنوان یکی از نیروهای اصلی و مهم سبزها به میدان می رفت. ماریون سیلوا هافبک برزیلی ذوبی ها در این بازی جایگزین حسینی شده است

 

کریستین اوساگوانا سومین بازیکن مورد نظر است که در دیدار امروز در ترکیب اصلی به میدان نمی رود و علی منصوریان که از زوج او و ارسلان مطهری توانسته بهترین استفاده را در بازی‌های اخیر داشته باشد در بازی امروز ترجیح داده تا هافبک آفریقایی تبار خود را نیمکت نشین کرد تا فشردگی بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان روی این بازیکن تاثیر منفی نگذارد رضا حبیب زاده، مهاجم جایگزین ذوبی ها در بازی امروز است.

بازی دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد دیداری که سه امتیاز آن بیشتر از ذوبی ها به کار تراکتورسازان می آید و سه امتیازی که شاید به نوعی بتواند حواشی این تیم را دور کند. همانطور که از دست دادن آن ممکن است باعث خرابتر شدن اوضاع تراکتوری ها شود.

دیدگاه‌ها