کد خبر : 1607497 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 19:00 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: نمی‌توان بی‌محابا به استقلال حمله کرد

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد می گوید پیروزی در بازی فردا برای هر دو تیم حیاتی است.

گل‌محمدی: نمی‌توان بی‌محابا به استقلال حمله کرد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:


امیدوارم مشکل سیل زده ها حل شود  
قبل از اینکه در مورد بحث فنی حرف بزنم باید بگویم امیدوارم که مشکل مردم سیل زده حل شود، حساسیت صدا و سیما نسبت به مشکلات بیشتر شود. تا آنجا که من می‌دانم تا چند ماه دیگر این مشکلات بیشتر و بیشتر هم می‌شود. امیدوارم مشکلات مردم سیل زده هر چه زودتر حل شود و شرایط به شکلی پیش برود که آنها به زندگی روزمره خود برگردند.
 

 

امیدوارم تماشاگران استادیوم را پر کنند
استقلال تیمی قابل احترام است با مهره های خوب. این تیم یکی از شانسهای قهرمانی است و چون حذفی را از دست داده و در آسیا شرایط خوبی ندارد می‌دانیم برای برد وارد زمین خواهند شد. هم ما و هم استقلال به دنبال ۳ امتیاز بازی هستیم و این برد برای هر دو تیم حیاتی است. هر تیمی از فرصت هایش استفاده کند برنده است و از مردم هم می‌خواهم که به استادیوم بیایند. فردا روز بزرگی برای ما است و امیدوارم فردا تماشاگران پدیده ورزشگاه را پر کنند. اگر این اتفاق بیفتد با حس خیلی خوبی به زمین خواهیم رفت.
 

 

کسب سهمیه آسیایی دست خودمان است
ما از نظر امکانات به خیلی از تیم‌ها نمی‌رسیم ولی حضور آقای حمیداوی باعث شد تا خودمان را تا حدودی جمع کنیم و حتی در بالای جدول با تیم‌های بزرگ تنه به تنه شویم. چند بازی در آینده داریم که حضور ما در آسیا در فصل آتی دست خودمان است. یکی از مباحثی که داشتیم بحث زمین تمرین بود که کیفیت تیم ما را پایین آورد. بازیکنان ما تا آخرین لحظه پا پس نکشیده و فکر می‌کنیم در 4 بازی پیش رو با انگیزه‌ای که داریم بتوانیم امسال سهمیه آسیا را بگیریم. کار سخت است و ما هم ظرفیت خاصی داریم ولی این قول را می‌توانم بدهم که تا آخرین لحظه مبارزه خواهیم کرد. خوشبختانه همه بازیکنان ما در بازی فردا حضور دارند.

 

ماندن در پدیده؟
من خودم دوست دارم کارم را در پدیده دنبال کنم، اگر امکانات و شرایط فراهم باشد گزینه اول، دوم و سوم من پدیده خواهد بود.
 

 

ضرر از اشتباهات داوری؟
صحبت کردن در مورد داوری حساس است و نمی‌شود هر جمله‌ای را در مورد آنها به کار برد. ما امسال خیلی ضرر کردیم و حتی فیلم‌های اشتباهات را به کمیته داوران فرستادیم. باید به داوران اعتماد داشته باشیم، کوپال ناظمی هم داور جوان و خوبی است و امیدوارم در بازی فردا قضاوت خوبی داشته باشد و در عرصه های بین المللی موفق باشد.
 

 

استراتژی پدیده برابر استقلال؟
نمی‌شود از الان بگویم که فردا 90 دقیقه حمله می‌کنیم چون طبق آماری که امروز دیدم استقلال بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و نمی‌شود بی محابا حمله کنیم. این تیم خطرناک است و قدرت گلزنی زیادی دارد. اگر فرصت را به مهاجمان آنها بدهیم که نزدیک دروازه ما شوند کار ما سخت می‌شود. ما باید ابتدا گل نخوریم و تمرکز کنیم که فرصت گلزنی را به تیم استقلال ندهیم. فکر می‌کنم فردا بازی داریم که در وهله اول برای موفقیت در آن تمرکز خیلی مهم است.

 

دیدگاه‌ها