کد خبر : 1607501 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 19:25 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: در زمین دوستی ای با لیورپولی ها ندارم

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا اعلام کرد در صورت گلزنی مقابل لیورپول در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، شادی خواهد کرد.

سوارز: در زمین دوستی ای با لیورپولی ها ندارم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که توانستند در مرحله قبل منچستریونایتد و پورتو را شکست بدهند، این هفته دیدار رفت مرحله نیمه نهایی را در نوکمپ برگزار خواهند کرد. لیورپولی ها سال گذشته هم به فینال رسیدند اما بارسا آخرین بار در سال 2015 به فینال رسید و توانست یوونتوس را در دیدار نهایی شکست بدهد.

سوارز که بین سال های 2011 تا 2014 برای لیورپول بازی کرد، اکنون باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد و تاکید کرد که در صورت گلزنی مقابل قرمزها، مطمئنا شادی خواهد کرد.

او به دیلی میل گفت:" پیش از بازی، این خوب است که بگویم که من چقدر از لیورپولی ها به خاطر همه چیزهایی که به من دادند، متشکر هستم. اما شما من را می شناسید؛ وقتی در زمین هستم، دوستی ای وجود ندارد، هیچ رفاقتی، هیچ فکری در مورد لحظه های خوب. من از پیراهن بارسا دفاع می کنم، با همه افتخاری که در دنیا وجود دارد."

لیورپول امسال شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، شرایطی که در فصل 14-2013 هم داشت اما شکست مقابل چلسی با اشتباه استیون جرارد، آرزوهای این تیم را به باد داد. سوارز در مورد آن اتفاق گفت:" فکر می کنم آن شرایط دشوار بود زیرا احساس حالا یا هیچ وقت را داشتیم.

 

1401082

 

برای تیم فعلی، این دومین فصلی است که آنها در کورس قهرمانی هستند و سال گذشته هم در فینال چمپیونزلیگ بازی کردند. آنها باتجربه هستند. آنها می دانند که چطور برای بازی ها آماده شوند.

ما همیشه نمی توانستیم چنین شرایطی را مدیریت کنیم. آنچه برای جرارد رخ داد، یک بدشانسی بود و در یادها ماند اما دیدار مقابل کریستال پالاس هم بود (تساوی 3-3 در حالی که لیورپول تا 11 دقیقه به پایان بازی، 3-0 پیش بود.)

اکنون، شما با خودتان می گویید: بیایید آرام بازی کنیم، 3-0 جلو هستیم و منچسترسیتی باید وسط هفته یک بازی انجام بدهد و سپس دوباره آخر هفته. آنها باید در هر دو دیدار به پیروزی برسند.

اما ما عصبی بودیم و این باعث شد که به دنبال زدن گل های بعدی باشیم و حتی با اینکه 3-0 پیش بودیم، می خواستیم حمله کنیم. فکر می کردیم با تفاضل گل می توانیم قهرمان شویم. ما اشتباه کردیم. بگذارید بگویم جوانی کردیم."

دیدگاه‌ها