کد خبر : 1607506 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 19:56 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال غیبت کانته در دیدار چلسی مقابل یونایتد

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی، تایید کرد که حضور انگولو کانته در دیدار روز یکشنبه تیمش مقابل منچستریونایتد در هاله ای از ابهام قرار دارد.

احتمال غیبت کانته در دیدار چلسی مقابل یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، کانته در تساوی 2-2 دوشنبه شب چلسی مقابل برنلی از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد و بین دو نیمه از بازی تعویض شد و اکنون ممکن است دیدار حساس مقابل منچستریونایتد را از دست بدهد.

این در حالی است که آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی آبی ها، که در شکست 2-0 مقابل لیورپول مصدوم شده بود، احتمالا به بازی روز یکشنبه می رسد.

ساری به خبرنگاران گفت:" شرایط رودیگر در حال حاضر خوب است. ما تلاش می کنیم تا کانته ریکاوری کند اما در حال حاضر مطمئن نیستم."

 

1323555

 

سرمربی ایتالیایی آبی ها همچنین در مورد کالوم هادسون اودوی، ستاره جوان تیمش که از ناحیه آشیل دچار آسیب دیدگی شده گفت:" فکر می کنم کالوم یکی دو روز دیگر به اینجا برگردد. او به زمان نیاز دارد اما او از نظر ذهنی و فیزیکی بسیار قوی است.

مدت دوری او؟ بستگی دارد. سه ماه را مطمئنا دور خواهد بود. پس از آن باید شرایط او را بررسی کنیم زیرا شاید بتواند بازی کند اما ما نیاز داریم که او در بهترین فرم باشد. بنابراین بستگی دارد."

چلسی در حال حاضر با سه امتیاز برتری نسبت به منچستریونایتد، در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارد و با توجه به اینکه دو تیم به همراه آرسنال، رقابت سختی برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ دارند، ساری تایید کرد این دیدار از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

1396340

 

" در حال حاضر، این دیدار بسیار مهم است؛ شاید مهمتر از هدف ما، بنابراین ما تلاش می کنیم تا در این دیدار پیروز شویم و نیاز داریم که شکست نخوریم.

فکر می کنم این دیدار دشواری برای هر دو تیم است. ما باید مقابل حریفی قرار بگیریم که بعد از دربی منچستر، از بالاترین سطح انگیزه برخوردار است. ما باید تلاش کنیم.

ما برای پایان فصل، دو هدف بسیار مهم داریم؛ قرار گرفتن در بین چهار تیم اول لیگ برتر و دوم رسیدن به فینال لیگ اروپا. برای رسیدن به هدف اول، این دیدار بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها