کد خبر : 1607511 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 20:42 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

لطفا به من و کادر فنی اختیار بدهید

دست نشان: فولاد بی برنامه‌ترین تیم لیگ بود!

سرمربی سپیدرود با انتقاد از نحوه بازی فولاد اعلام کرد که این تیم یکی از بی برنامه ترین تیم‌‍‌های لیگ برتر بوده است.

دست نشان: فولاد بی برنامه‌ترین تیم لیگ بود!

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست‌نشان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست ‌و‌هفتم لیگ برتر گفت: قبل از بازی هم گفته بودم که بازی سنگینی است، به این دلیل که ما در شرایط بدی هستیم و تمام بازی‌ها برای ما فینال‌گونه است. دلیل دیگر هم باخت غیرمنتظره فولاد مقابل صنعت نفت بود که گفتم کار ما را سخت‌تر می‌کند. متأسفانه پیش‌بینی ما درست از آب درآمد. در نیمه اول دو گل خوردیم که روی اشتباهات خودمان بود. سُر خوردن و زیر توپ ماندن، از آن اشتباهات نادر در فوتبال است که نصیب ما شد. به جز این دو مورد دروازه‌بان ما با موقعیت جدی مواجه نشد. در دقایق دیگر بازی حتی شیمبا که مهاجم نوک آنها بود برای دفاع کردن به نقطه عقب زمین می‌آمد. ما ارسال، عمق، شوت زدن، ارسال و تمام تاکتیک‌ها را برای گل زدن اجرا کردیم. با این حال من خودم یکی از بی‌برنامه‌ترین بازی‌های فولاد را دیدم به طوری که یک کرنر داشتیم و دو نفر از ما برای زدن کرنر کوتاه رفتند و آنها هفت نفر روی خط رفتند تا دفاع کنند. تا به حال چنین فوتبالی را از استان خوزستان ندیده بودم. متأسفانه در این بازی شکست خوردیم، اما من به بازیکنانم افتخار می‌کنم که نمایش خوبی داشتند. در این بازی برتری‌مان را در زمین به فولاد دیکته کردیم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های باقیمانده امتیاز بگیریم.


*تمام تلاش ما ریختن ترس بازیکنان است
واقعاً بچه‌های ما فوتبال خوبی بازی کردند و حتی در نیمه اول هم به جز آن دو اشتباه خوب بودیم. تمام تلاش ما این بوده که بازیکنان ما مقابل تیم‌های بزرگ لیگ برتر بدون ترس و وحشت بازی کنند و این کار مهمی بود. با این حال چاره ما واقعاً گل نخوردن است و در طول هفته در هر تمرین 45 دقیقه روی کارهای دفاعی کار کردیم. کارمان در این زمینه زمان می‌برد و سرمایه ما هم همین است. تعداد نفرات ما هم کم است و بازیکنی برای جایگزینی نداریم. در روز غیبت میلاد قربان‌زاده در دفاع چپ واقعاً کار سختی داشتیم که نفراتی را برای این پست گذاشتیم تا بتوانیم بازیکن مناسبی را پیدا کنیم. با این حال باید بازهم روی این مسئله کار کنیم.


*هر کاری کنم باز هم یک مشکل وجود دارد
اما ما برای هر بازی با توجه به شیوه بازی تیم حریف کار می‌کنیم. تعویض‌ها به همین شکل انجام می‌شود. شاید اگر تعویض‌های دیگری هم می‌کردیم و بازیکنان جوان را به عنوان تعویضی به زمین می‌فرستادیم، باز این سؤال را می‌پرسیدید که چرا آنها را از ابتدا بازی ندادید. به همین دلیل ما سعی کردیم با نیروی جوانی و انگیزه این بازیکنان به نتیجه برسیم. اگر نتوانستیم نتیجه بگیریم و به گل برسیم، باید ما هم آن را به حساب بدشانسی و قضا و قدر بگذاریم.
 

 

*باید بیشتر شهامت داشته باشیم
سپیدرود در دقایق ابتدایی خوب بازی نمی‌کند و پس از دریافت گل روند تغییر می‌کند و به دنبال گل زدن است. از طرفی مشکل گل نکردن پنالتی‌ها به این تیم ضربه زده است که در بازی با پرسپولیس هم یک پنالتی از دست رفت. وی در پاسخ به خبرنگاری که این موضوع را مطرح کرد، گفت: حرف شما کاملاً درست و منطقی است. این مشکلی است که بازیکنان ما دارند و باید بیشتر از گذشته با شهامت و فکر بازی کنند. در تمام بازی‌های اخیر آن‌طور که باید روی این مسئله کار نکردیم. چرا تیم باید در نیمه دوم به این اندازه منقلب شود و با شهامت بیشتری بازی کند؟ این نشان می‌دهد که وضعیت بازیکنانم خوب است، اما باید بیشتر از این شهامت داشته باشیم. با این حال از بدشانسی پنالتی ما هم به تیر نشست و آن را از دست دادیم. شاید اگر آن توپ گل شده بود، شرایط بهتر بود و نتیجه هم تغییر می‌کرد.
 

 

*یک پنالتی ما را فغانی نگرفت
فغانی بهترین داور آسیا و دنیاست. با این حال اشتباه برای هر داوری پیش می‌آید. شاید نظر ما این بود که در نیمه اول یک پنالتی به سود ما باید گرفت می‌شد و این فقط نظر ما بود و آقای فغانی این نظر را نداشت. شاید اگر آن پنالتی را گرفته بود، زمانی که بازی بدون گل مساوی بود، ما یک بر صفر پیش می‌افتادیم و شرایط تغییر می‌کرد. در نیمه دوم هم فکر می‌کنیم شش دقیقه وقت اضافه بود که بازیکنان مصدوم شدند و روی زمین افتادند و شش تعویض هم بود، اما داور چهار دقیقه وقت اضافه گرفت. با این حال کمیته داوران خودش این مسائل را بررسی می‌کند و نظر می‌دهد و ما هم مسائل داوری را به خود آنها می‌سپاریم و فقط نظرمان را می‌گوییم.
 

 

*می‌خواستیم عرصه را به حریف تنگ کنیم

حسین ابراهیمی خوب بود و ضعیف بازی نکرد. مشابه این حرف شما که درست نیست، این می‌شود که می‌گویید لوکا در دفاع چپ بازی نکرد، اما او دقیقاً در دفاع چپ بازی کرد. مشکل این است که شما یک زمین چمن مصنوعی در این شهر دارید که عامل بزرگ مصدومیت‌هاست. مهدوی در این مسابقه از ابتدا بازی نکرد و حسین ابراهیمی در زمین بود. مهدوی به دلیل سرما خوردگی دو جلسه در این هفته تمرین نکرد و در نیمه دوم به زمین آمد. دلیل اینکه او از ستاره‌های بازی امروز بود، شیوه بازی ما بود که عرصه را برای حریف تنگ کرده بودیم.
 

 

*لطفا به من و کادر فنی اختیار بدهید
در نیمه دوم ما آنقدر روی فولاد فشار آوردیم که وقتی مهدوی به زمین آمد، فشار دفاعی روی او نبود. از طرفی حسین ابراهیمی بازی بسیار خوبی انجام داد و فشار زیادی روی فولادی‌ها آورده بود، آن هم در نیمه اول که فولادی‌ها جان داشتند و با ارسال‌های بلند و مستقیم فشار زیادی روی دروازه ما آوردند. با این حال حسین ابراهیمی خیلی خوب بود، یک پاس گل به حسین شنانی داد و از عملکرد او راضی هستیم. خواهشاً در مورد اینکه کدام بازیکن در زمین باشد یا نه، اختیار را به من و کادرفنی‌ام بدهید. اینکه هرکسی دوست داشته باشد بازیکن مورد علاقه‌اش در ترکیب باشد، درست نیست و ما هم نمی‌توانیم با فریاد هواداران از دقیقه 20 که بخواهند حسین ابراهیمی تعویض شود و مهدوی بازی کند، تعویضی انجام بدهیم. اینگونه نیست و من هم اکنون نمی‌توانم بگویم اگر کوروش ملکی به جای ایمان صادقی بازی می‌کرد، دو گل دریافت نمی‌کردیم یا اگر میثم تهیدست را بازی نمی‌دادیم، وسط زمین سُر نمی‌خورد که آن توپ تبدیل به گل شود. این صحبت‌ها درست نیست و حداقل در این یک مورد اجازه بدهید من استقلال داشته باشم.

دیدگاه‌ها