کد خبر : 1607513 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 20:54 | 120.7K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ چیز در آزادی عادی نیست؛

عجیب؛ سکوهای سپاهانی خالی شد ! (عکس)

در شرایطی که دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس آغاز شده ولی هیچ کس به بازی توجهی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ساعت ها قبل از اینکه سوت آغاز بازی دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس زده شود، سکوهای قسمت جنوبی ورزشگاه آزادی در شرایط ویژه ای به سر می بردند و اگر فکر می کنید هر چه به شروع بازی نزدیک شدیم، شرایط بهتر شد، قطعا در اشتباه به سر می برید؛ در واقع هر چه به سوت آغاز بازی توسط بیژن حیدری نزدیک شدیم، شرایط بدتر از قبل شد و وقتی سکوهای طبقه دوم باز شد تا پرسپولیسی ها بالای سر سپاهانی های مستقر در طبقه اول قرار بگیرند، شرایط بدتر هم شد.

 

سوت آغاز بازی که توسط بیژن حیدری به صدا درآمد، هیچ کس به زمین توجه نمی کرد و برخلاف تمام بازی های لیگ که در هنگام ورود بازیکنان به زمین، تمام توجهات به زمین مسابقه و چگونگی ورود بازیکنان و دید و بازدید مربیان است ، در دیدار پرسپولیس و سپاهان خبری از این اتفاقات قابل پیش بینی نبود و ذهن تمام حاضران در ورزشگاه به سکوهای جنوبی ورزشگاه بود که با شکسته شدن صندلی هایش توسط هواداران سپاهان جلوه نامناسبی هم به پیست تارتان داده بود.

این حواشی باعث زخمی شدن یکی از افراد یگان ویژه درست در ثانیه های شروع بازی شد و با آمبولانس از ورزشگاه خارج شد و پس از آن تیم تصویربرداری که معمولا در قسمت جنوبی ورزشگاه و پشت دروازه مستقر هستند، مجبور به تغییر مکان شدند و عکاسان هم به پشت دروازه سپاهان راه داده نشدند؛ البته همین حالا هم عکاسان مجبور شده اند که از کنار نیمکت تیم فوتبال سپاهان اتفاقات بازی را ثبت کنند، چون شرایط برای قرار گرفتن آنها پشت دروازه مناسب نیست.

 

این ها فقط بخشی از اتفاقات شروع بازی بود که در سبب شد یگان ویژه با خشونت و افرادی بیشتری به سکوهای هواداران سپاهان یورش ببرد و آنها را مجبور به ترک صندلی هایشان کند که آرامشی در آن نداشتند.

بازی پرسپولیس و سپاهان به دقیقه 15 رسیده ولی همچنان اوضاع در ورزشگاه آزادی عادی نیست ولی کم کم هواداران رانده شده از جایگاه های جنوبی ورزشگاه آزادی در حال بازگشت به صندلی های خود هستند؛ اینبار اما آرام تر و بدون حاشیه تر و اکثریت آنها در حالی با این وضعیت روی صندلی هایشان نشسته اند که تعداد زیادی از نیروی های انتظامی را در نزدیکی خود می بینند.


در این دقایق بازی با برتری پرسپولیس ادامه دارد و هیچ کس نمی داند سرانجام این دیدار پرحاشیه و حساس که قهرمان لیگ در آن مشخص می شود، چه چیزی خواهد بود.

 

عکاسان حاضر در ورزشگاه آزادی به دلیل مهیا نبودن شرایط، کنار خط و چسبیده به نیمکت سپاهان در حال ثبت اتفاقات بازی هستند.

 

 

 

یکی از اعضای یگان ویژه پس از آسیب دیدگی با آمبولانس در حال خروج از ورزشگاه

 

 

یگان ویژه پس از مشاهده التهاب تمام نشدنی سکوها به جایگاه سپاهانی ها رفت و آنها را مجبور به ترک ورزشگاه کرد.

 

 

دیدگاه‌ها