کد خبر : 1607537 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 23:06 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیم زاده، برنده موقت دوئل یاران سابق

دوئل بازیکنان سابق تراکتور و ذوب آهن در کنار زمین را بازیکن فعلی ذوب آهن در نیمه اول به سود خود به پایان رساند.

ابراهیم زاده، برنده موقت دوئل یاران سابق

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز محل تقابل چند بازیکن سابق دو تیم با تیم های قبلی شان بود. در این میان یک دوئل تمام عیار را هم شاهد بودیم که در نیمه اول برنده آن از تیم ذوب آهن بود.

 

دوئل بین مسعود ابراهیم زاده که زمانی در تراکتور بود و اینک لباس ذوب آهن را به تن می کند با دانیال اسماعیلی فر که از ذوب آهن به تراکتورسازی آمده، دوئلی است که در کناره زمین شاهد آن بودیم.

 

در نیمه اول بازی، مسعود ابراهیم زاده در جناح چپ خط دفاعی تیمش موفق شد راه بسیاری از حملات تیم تراکتورسازی از سمت راست را ببندد و در چند صحنه نیز در نقش ناجی ظاهر شد. در آن سوی میدان، هافبک راست تراکتوری ها یعنی اسماعیلی فر علی رغم تلاش بسیار نتوانست از سمت راست، برای تیمش موقعیت های گل بسازد.

 

مهمترین صحنه ای که با حضور این دو بازیکن به وقوع پیوست، حرکت تکنیکی دانیال بود که ابراهیم زاده را از پیش رو برداشت و در حالیکه قصد داشت با یک شوت دقیق دروازه ذوب آهن را هدف بگیرد، ابراهیم زاده به خوبی جلوی این شوت را سد کرد. به این ترتیب باید ابراهیم زاده را برنده دوئل یاران سابق میدان بدانیم و منتظر بمانیم و  ببینیم در نیمه دوم، دوئل این دو بازیکن چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها