کد خبر : 1607547 | 06 اردیبهشت 1398 ساعت 23:42 | 117.8K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی:پرسپولیسی‎ها به اصفهان بیایند،خون به پا می‌شود!

مدافع سپاهان می گوید که هواداران این تیم امروز محاصره شدند و اتفاقات بدی در آزادی رقم خورده است.

یزدانی:پرسپولیسی‎ها به اصفهان بیایند،خون به پا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی مدافع سپاهان بعد از دیدار با پرسپولیس در آزادی گفت: بازی حساسی برای دو تیم بود. نیمه اول بازی بهتر بود اما در نیمه دوم بازی کم موقعیت شد. هر دو بازی امسال از پرسپولیس بهتر بودیم و پرسپولیس تنها یک موقعیت روی ضربه ایستگاهی داشت. خیلی خوب بازی کردیم و لیاقت قهرمانی داریم. برای برد آمده بودیم.

 

وی در ادامه درباره حاشیه های این مسابقه تصریح کرد: امروز طبقه پایین را به ما دادند و طبقه بالا را به پرسپولیس و دیدید که با سنگ هواداران ما را زدند و سر آنها شکست. از همین حالا می گویم که هواداران پرسپولیس برای بازی جام حذفی به اصفهان نیایند زیرا امنیت آنها را خدا تامین می کند. نسبت به هواداران ما بی رحمانه عمل کردند.

 

او در ادامه اضافه کرد: مطمئن هستم که اگر آنها به اصفهان بیایند، خون به پا خواهد شد. صحبت های من یک توصیه دوستانه است. امیدوارم هواداران ما رعایت کنند اما اگر رعایت نکنند، اتفاقات بدی رقم می خورد.

یزدانی در پایان درباره تاثیر حساسیت ها در این دیدار گفت: بعد از دربی، این بازی بسیار مهم است و هواداران دو تیم بسیار حساس هستند. قرار بود در این بازی مراعات شود اما پرسپولیسی ها هواداران ما را محاصره کردند. مسئولان برگزاری اشتباه بدی کردند و هواداران ما از زمین و هوا سنگ خوردند.

دیدگاه‌ها