کد خبر : 1607555 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 00:04 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدام در هتل هستیم و به خانه هایمان هم نمی رویم

حدادی فر: حاج صفی رفیقم است، شوخی کردیم

کاپیتان ذوب آهن می گوید اگر تیمش در نیم فصل اول خوب کار می کرد، الان مدعی قهرمانی بود.

حدادی فر: حاج صفی رفیقم است، شوخی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی فر در پایان دیدار ذوب آهن و تراکتورسازی که با برتری دو بر صفر شاگردان علیرضا منصوریان همراه شد، بیان کرد: بازی سختی داشتیم. ما 3 روز وقت برای ریکاوری و استراحت داشتیم. با تغییراتی که در ترکیب تیم ایجاد شد و تازه نفس ها اضافه شدند توانستیم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم. هدفگذاری ما در لیگ برتر کسب رتبه ششم یا هفتم است و امیدوارم بتوانیم خودمان را بالا بکشیم.


وی ادامه داد: بچه های تیم ما بسیار زحمت می کشند. ما مدام در اردو و هتل هستیم و حتی به خانه هایمان هم نمی رویم. در این شرایط می خواستیم که شرمنده هواداران و کارگران زحمتکش کارخانه ذوب آهن نباشیم. حیف که در نیم فصل اول امتیازات زیادی از دست دادیم و اگر شرایط برای مان در نیم فصل اول فاجعه نبود، الان در کورس قهرمانی قرار داشتیم.


کاپیتان ذوب آهن درباره شوخی اش با حاج صفی بعد از گرفتن ضربه پنالتی دژاگه گفت: احسان دوست خوبم است و باهم شوخی داریم. مساله خاصی نبود.


حدادی فر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه داور به نفع تراکتور پنالتی گرفت و شما اعتراض شدیدی به این مسئله داشتید، گفت: در مجموع داوری این بازی خوب بود، در آن صحنه داوری که پشت دروازه بود دید که قبل از پنالتی روی بازیکن ذوب آهن خطا شده است و چندین‌بار به داور گفت، اما داور قبول نکرد. با این حال آقای زرگر از بهترین داوران فوتبال ما است و خدارا شکر که رشید مظاهری پنالتی را گرفت.

دیدگاه‌ها