کد خبر : 1607603 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 10:48 | 127.6K بازدید | 0 دیدگاه

با چند تغییر در پی فتح شهر خاطره ها

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیده

استقلال امروز در یکی از مهم ترین سفرهای خود به شهر مشهد برای بازگشت به کورس قهرمانی نیاز به عبور از سد پدیده لیگ دارد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیده

به گزارش "ورزش سه"، نتایج رقم خورده در بازی های دیروز این فرصت را در اختیار استقلال قرار داد تا با برتری در بازی امروز مقابل پدیده به یک قدمی رقیب سنتی خود در صدر جدول برسد. تساوی پرسپولیس و سپاهان با شکست تراکتورسازی در اصفهان مقابل ذوب  توام شد تا همه مدعیان برای استقلال پیام شرینی ارسال کنند، پیامی با این محتوا که مشهد را فتح کن تا به جام برسی.


بعد از شکست تلخ برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، استقلال زخم خورده امروز در مشهد با ترکیبی متفاوت از بازی قبل به میدان خواهد رفت. وینفرد شفر به خاطر محرومیت و مصدومیت در چند پست تغییراتی خواهد داشت بلکه با اتکا به این تدابیر بتواند از ایستگاه دشوار پدیده به سلامت عبور کند.


درون دروازه سیدحسین حسینی همچنان انتخاب اول است تا نیمکت نشینی های رحمتی ادامه داشته باشد. حسینی امروز فرصت دارد تا هفتمین کلین شیت فصل را مقابل یکی از تیم های خطرناک لیگ به ثبت رسانده و روند خوب خودش را ادامه بدهد.


در ساختار تدافعی با توجه به سرماخوردگی خسرو حیدری همین طور آماده نبودن وریا غفوری در بازگشت از مصدومیت این گونه به نظر می رسد که شفر از پژمان منتظری کاپیتان امروز استقلال در پست دفاع راست بهره ببرد تا زوج دانشگر – چشمی در مرکز خط دفاع بازی کنند. در پست دفاع چپ با مصدومیت زکی پور همین طور محرومیت امید نورافکن باید در انتظار حضور دوباره میثم تیموری در نقش دفاع چپ باشیم.


فرشید باقری در بازگشت به تمرینات استقلال امروز این فرصت را دارد تا عصای دست وینفرد شفر در مرکز زمین باشد. هافبک جنجالی این روزهای آبی پوشان در کنار علی کریمی دو هافبک تدافعی استقلال مقابل هافبک های رونده و بازیساز پدیده خواهند بود بلکه جنگ آنها با این بازیکنان سرنوشت بازی را به سود آبی ها رقم بزند.


مثلث روبه جلوی استقلال را همان نفرات هفته های قبل تشکیل خواهد داد. داریوش شجاعیان وینگر راست، ایسما کونسالوس هم انتخاب اول شفر در پست وینگر چپ خواهند بود تا وسط این دو نفر آیاندا پاتوسی نقش قلب متحرک استقلال و موتور اصلی را ایفا کند.


در نوک خط حمله گادوین منشا از شانس بسیار بیشتری نسبت به سایر مهاجمان برای حضور در میدان برخوردار است به خصوص که وینفرد شفر هم از عملکرد مهاجم نیجریه ای در بازی با الهلال تمجید کرده بود.


به این ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل پدیده با این 11 نفر تشکیل خواهد شد، نفراتی که ممکن است تا امشب باز هم با یکی دو تغییر روبرو شوند.


"سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، میثم تیموری، علی کریمی، فرشید باقری، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان، ایسما، گادوین منشا"

دیدگاه‌ها