کد خبر : 1607605 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 11:02 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: سفر رفتن نیمار به من مربوط نیست

بعد از انتشار گزارشهایی مبنی بر سفر بدون اجازه نیمار به تورین، دو روز قبل از بازی PSG در فینال جام حذفی فرانسه، توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن این موضوع را بی‌اهمیت دانست.

توخل: سفر رفتن نیمار به من مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در ایتالیا گزارش‌هایی منتشر شد که نیمار، ستاره برزیلی PSG در آستانه برگزاری فینال جام حذفی فرانسه بدون اجازه اردوی تیمش را ترک کرده و راهی شهر تورین ایتالیا شده است، توماس توخل، سرمربی PSG می‌گوید از این موضوع بی‌اطلاع است ولی اضافه می‌کند که این سفر نیمار اگر هم انجام شده باشد برای او و تیمش نگران کننده نیست و اهمیتی ندارد.

 

1401246

 

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گزارش کرده بودند که نیمار بدون اجازه باشگاهش پاریس را ترک کرده و به تورین رفته تا به همراه هموطنش داگلاس کاستا که بازیکن یوونتوس است در یک برنامه در شهر تورین شرکت کند. این در حالی است که نیمار تنها یک هفته پیش بعد از مصدومیتی سه ماه تازه به میادین بازگشته بود و تیمش PSG امروز در فینال جام حذفی فرانسه باید به مصاف رن برود.

 

خیلی‌ها انتظار داشتند بعد از بازی نیمار در دیدار PSG و موناکو در لیگ1 فرانسه، او در فینال جام حذفی به عنون بازیکن فیکس به میدان برود. توخل اما در گفتگو با خبرنگاران مساله سفر رفتن یا نرفتن نیمار را غیرمهم تلقی کرده و می‌گوید این مسائل به بازی کردن یا نکردن او ربطی نخواهد داشت.

 

توخل روز جمعه در این باره گفت:" من راجع به این مساله چیزی نمی‌دانم. من نه پدر نیمار هستم نه پلیسم و نه کارآگاه. من سرمربی تیم هستم و تا جایی که به من مربوط است نیمار دیروز با ما تمرین کرد و امروز هم با ما بود. همین و بس".

 

 

 

دیدگاه‌ها