کد خبر : 1607613 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 11:37 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

اپیدمی یک درد در تراکتور؛ گل نمی زنند!(عکس)

درد مشترک تراکتورسازی در دو بازی گذشته عدم استفاده از فرصت های گلزنی توسط مهاجمان این تیم بوده است.

به گزارش "ورزش‌سه"، سرخپوشان فوتبال آذربایجان در حالی که از آنها به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر نام برده می شد، 3 شکست پیاپی و تلخ را مقابل سپیدرود، پیکان و ذوب آهن تجربه کردند تا شانس شان برای کسب جام بسیار کاهش پیدا کند.


تراکتورسازی اما در شرایطی 3 بازی گذشته را واگذار کرده که در هر بازی موقعیت های زیادی به دست آورده اما با بی دقتی مهاجمان این فرصت ها از دست رفته است. تراکتور در دو بازی گذشته هیچ گلی به ثمر نرسانده اما در هر مسابقه بالغ بر 5 فرصت گلزنی نصیب مهاجمان این تیم شده و آمار شوتهای به سمت دروازه این مساله را به خوبی نشان می دهد. جالب اینکه هیچ کدام از این شوت های به سمت دروازه گل نشده است.


در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن هم این مساله تکرار شد که درخشش رشید مظاهری و البته بی دقتی دوباره مهاجمان تراکتور مانع گل زدن آنها شد. در دقایق پایانی بازی دیروز حتی اشکان دژاگه ضربه پنالتی تراکتورسازی را نیز هدر داد که اگر این اتفاق نمی افتاد، شاید شرایط طوری دیگری رقم می خورد و در تساوی یک بر یک تراکتور حتی به گل بعدی نیز می رسید.


در بازی روز گذشته با ذوب آهن آنتونی استوکس مهاجم نوک تراکتور بود و اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتا نیز او را از کناره ها همراهی می کردند. در نیمه دوم ساسان انصاری جای استوکس را در زمین گرفت اما هیچ کدام از این بازیکنان نتوانستند در باز کردن دروازه حریف موفق باشند تا تراکتور سومین باخت متوالی را هم تجربه کند و شانسش برای کسب جام در این فصل تقریبا از دست برود.

 

1401258

 

1401257

 

1401256

دیدگاه‌ها