کد خبر : 1607631 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 12:44 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی چلسی برای پیشنهاد پست فنی به پیتر چک

باشگاه چلسی قصد دارد در پایان فصل جاری که پیتر چک دروازه‌بان افسانه‌ای این تیم اعلام بازنشستگی می‌کند از او در ساختار مدیریتی باشگاه استفاده کند.

آمادگی چلسی برای پیشنهاد پست فنی به پیتر چک

به گزارش "ورزش سه"، پیتر چک، دروازه‌بان کهنه‌کاری که سالها در چلسی بازی کرده و درخشیده، اعلام کرده که در پایان فصل جاری دستکش‌هایش را خواهد آویخت و به عنوان فوتبالیست با دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. اما باشگاه چلسی قصد دارد این دروازه‌بان افسانه‌ای را در باشگاه حفظ کند و در نتیجه قصد دارد بعد از آنکه پیتر چک که در حال حاضر دروازه‌بان آرسنال است با فوتبال خداحافظی کرد با پیشنهاد پستی مدیریتی در باشگاه چلسی، او را در لندن نگه دارد.

 

1401303

 

روزنامه انگلیسی تلگراف اعلام کرد چلسی قصد دارد به پیتر چک 36ساله پستی پیشنهاد دهد که به احتمال زیاد یک پست فنی خواهد بود. به این ترتیب او در ساختار مدیریت فنی باشگاه مشغول به کار خواهد شد.

 

درحالیکه ماتوریتزیو ساری، سرمربی چلسی به شدت تحت فشار قرار دارد این باشگاه قصد دارد در سیستم مدیریت فنی خود تغییراتی بوجود بیاورد.

 

1401304

 

از دو سال پیش که مایکل امنالو، مدیر فنی سابق چلسی این تیم را ترک کرده باشگاه انگلیسی تا کنون کسی را به جای او به این پست منصوب نکرده است. گفته می‌شود پست پیشنهادی به پیتر چک ممکن است با بعضی از مسئولیت‌هایی که پیش از این به عهده امنالو بوده همپوشانی داشته باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها