کد خبر : 1607679 | 07 اردیبهشت 1398 ساعت 15:38 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

شوخی بازیکنان منچستر با پوگبا در مورد رئال

پل پوگبا بیشتر از اینکه به ماندن در منچستریونایتد نزدیک باشد، به جدایی و انتقال به رئال مادرید نزدیک است.

شوخی بازیکنان منچستر با پوگبا در مورد رئال

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پل پوگبا بار دیگر تبدیل به یکی از سوژه های خبری مهم نقل و انتقالاتی شده است. روز گذشته دو نشریه سان و تایمز ادعا کردند که پوگبا پاسپورت خود را برای اردوی پیش فصل یونایتد در چین تحویل نداده؛ چرا که اطمینان دارد تابستان راهی رئال خواهد شد. 

 

 

1400716

 

 

ستاره فرانسوی که سخت مورد توجه زیدان قرار دارد، با رئال مادرید بر سر قراردادی 5 ساله با دستمزد سالانه 12 میلیون یورو خالص به توافق قطعی دست یافته و تنها گرفتن رضایت یونایتد باقی مانده است. او به سران یونایتد اعلام کرده است که قصد جدایی دارد و اینکه با رئال وارد مذاکره شوند.

 

در رختکن نیز هم تیمی های پوگبا از این موضوع آگاهند و می دانند که این بازیکن، فصل بعد پیراهن رئال را به تن خواهد کرد. او در همین رابطه به سوژه شوخی بازیکنان یونایتد نیز بدل شده است. آنها به او با شوخی می گویند که وقتی به رئال رفتی، ما را فراموش نکنی یا یادت نرود ما را به سانتیاگو برنابئو دعوت کنی.

 

 

1400653

 

 

ستاره فرانسوی چندی پیش در جریان یک مصاحبه، بازی برای رئال را یک رویا دانست و زیدان هم در نشست های خبری خود، از هر فرصتی برای تمجید از پوگبا استفاده کرده است.

شرایط یونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دشوار است و این تیم با قرارداشتن در رتبه ششم، کار سختی برای رسیدن به این مهم دارد. در صورت عدم کسب سهمیه، یونایتد قطعا کار دشواری برای حفظ پوگبا خواهد داشت و به نوعی چاره ای جز مذاکره با رئال ندارد.

دیدگاه‌ها