کد خبر : 1607845 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: می‌خواهم با PSG ادامه بدهم

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، بعد از شکست غیرمنتظره این تیم در فینال جام حذفی فرانسه مقابل رن می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای ترک این باشگاه فرانسوی ندارد.

توخل: می‌خواهم با PSG ادامه بدهم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه بعد از شکست غیرمنتظره پاری سن ژرمن مقابل رن در فینال جام حذفی فرانسه که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد، توماس توخل، سرمربی آلمانی PSG در فرانسه به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و فشارها علیه او ابعاد تازه‌ای پیدا کرده ولی توخل بعد از بازی به خبرنگاران گفت مصمم است به فعالیت خود در این باشگاه ادامه دهد و قصدی برای ترک PSG ندارد.

 

دیشب در فینال جام حذفی فرانسه، شاگردان توخل در حالی که ابتدا با نتیجه 2-0 از حریف پیش افتاده بودند این برتری را با تساوی 2-2 عوض کردند تا رن در ضربات پنالتی موفق شود با نتیجه 6-5 از سد این تیم گذشته و قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 

1401562

 

علاوه بر از دست دادن جام حذفی، پاری سن ژرمن با هدایت توخل در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم در مقابل منچستریونایتد شکست خورده و از دور رقابتها حذف شده بود. این دو ناکامی با وجود قهرمانی زودهنگام PSG در لیگ1 فرانسه باعث شده توخل با فشارهای زیادی برای خروج از این تیم روبرو باشد.

 

اما توخل بعد از بازی دیشب در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش در پاری سن ژرمن گفت:" البته که می‌خواهم ادامه بدهم. الان برای اعلام کردن مقصر خیلی زود است. باید چند روز فکر کنم و بعد در این باره اظهارنظر کنم. در این لحظات دشوار نمی‌توان اظهار نظر دقیق کرد. ما بازی را خوب شروع کردیم و سازمان‌یافته بازی کردیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم".

 

توخل درباره اخراج کیلیان امباپه در این بازی گفت:" امباپه امشب فرصتهای زیادی داشت. ولی او روز جمعه مشکل بدنی داشت و به دلیل درد عضلانی آخرین تمرین ما را زودتر از بقیه تمام کرده بود. شاید این ماجرا فکر او را درگیر کرده بود چون کیلیان معمولا در این بازی‌های حساس بازیکن قابل اعتمادی است".

 

دیدگاه‌ها