کد خبر : 1607857 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 10:42 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

ترابیان: کی روش 4 درصد از ما بهره می خواست

با وجود تلاش های فدراسیون فوتبال برای پرداخت طلب 900 هزار دلاری کارلوس کی روش از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا سرمربی سابق تیم ملی در صفحه شخصی اش اعلام کرده از فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

ترابیان: کی روش 4 درصد از ما بهره می خواست

به گزارش "ورزش سه"، عباس ترابیان که در دوره ریاست علی کفاشیان مامور مذاکره با کارلوس کی روش شده بود در خصوص این موضوع که گفته می شود کارلوس کی روش بابت تاخیر در پرداخت طلبش از فدراسیون فوتبال طلب سود کرده است، گفت: در گذشته به ما اجازه داده نمی شد در مورد برخی از واقعیت ها حرف بزنیم به این خاطر که می گفتند این حرف ها حاشیه ایجاد می کند اما فکر می کنم الان بیان برخی از واقعیت ها با توجه به اینکه کارلوس کی روش از ایران رفته است حاشیه ای ایجاد نخواهد کرد. واقعیت این است کارلوس کی روش در زمان عقد قرارداد با ما خواسته بود اگر در پرداخت ها به او تعلل کردیم و یا زمان را از دست دادیم 4 درصد به او بهره بدهیم که ما این را قبول نکردیم. آخرین مذاکره ما با کارلوس کی روش در دبی انجام شد و ما در این شهر بود که مذاکرات را نهایی کردیم و در نهایت او به عنوان سرمربی تیم ملی برگزیده شد. اینجا بود که او بحث 4 درصد بهره را یاد آور شد اما همان طور که گفتم ما این را نپذیرفتیم.

 

عباس ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است کارلوس کی روش در قرارداد جدید خود بابت جام ملت ها بحث گرفتن بهره را مطرح کرده باشد، گفت: من در قرارداد جام ملت ها نقشی نداشتم اما تا جایی که من می دانم این موضوع مطرح نشده است و فدراسیون فوتبال از ابتدا با این موضوع مخالفت کرده بود.

 

گفتنی است کارلوس کی روش 900 هزار دلار بابت هدایت تیم ملی در جام ملت ها از فدراسیون فوتبال طلب کار است. بر اساس اعلام یکی از اعضای کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال این پول از طریق سفارت ایران در مالزی در حال انتقال به حساب کارلوس کی روش است و نامه آن به کنفدراسیون فوتبال آسیا هم زده شده است.

دیدگاه‌ها