کد خبر : 1607880 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 11:45 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری لفظی آلگری با کارشناس اسکای اسپورت

مکس آلگری، سرمربی یووه، بعد از کنفرانس خبری دیدار یوونتوس و اینتر میلان، در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا با مصاحبه‌کننده درگیری لفظی پیدا کرد و مصاحبه را با عصبانیت ترک کرد.

درگیری  لفظی آلگری با کارشناس اسکای اسپورت

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس که قهرمانی تیمش در سری آ قطعی شده دیشب در سن‌سیرو مهمان اینترمیلان بود و در این مسابقه به نتیجه تساوی 1-1 دست یافت. آلگری بعد از پایان بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

در طول کنفرانس خبری آلگری بارها مجبور شد از تاکتیک خود دفاع کند و تقصیر را به گردن سبک بازی اینتر میلان بیندازد. انتقادهای خبرنگاران از رویکرد تکنیکی یووه در این بازی باعث شد تا آلگری بارها مجبور شود از خود دفاع کند.

 

به نظر می‌رسد این شرایط کنفرانس خبری، به آلگری تنش زیادی وارد کرده بود. چرا که او بعد از کنفرانس خبری در مقابل دوربین شبکه اسکای اسپورت ایتالیا قرار گرفت تا یک مصاحبه اختصاصی انجام دهد.

 

1401601

 

کسی که مصاحبه را انجام می‌داد دانیله آدانی، بازیکن سابق اینترمیلان و فیورنتینا بود. آدانی وقتی از رویکرد منفی اکثر مربی‌های ایتالیایی و از جمله آلگری در رقابتهای اروپایی صحبت کرد، سرمربی یووه در پاسخ گفت:" ما مقابل آژاکس از ضدحمله‌های آنها ضربه خوردیم و نه از سبک فوتبال‌شان".

 

آلگری در ادامه گفت:" همین باعث شد همه فکر کنند آژاکس خیلی عالی بازی کرده. ولی واقعیت این است که آژاکس در آمستردام بهتر بود تا در تورین. امشب هم اوضاع از همین قرار بود. وقتی تیم پاسهای زیادی را خراب می‌کند با ریسک مواجه می‌شود".

 

آلگری که مشخص بود عصبانی شده در ادامه گفت:" در ایتالیا همه تئوریسین فوتبال شده‌اند و این مشکل بزرگی است. شما بهتر است بروی کتاب‌هایت را بخوانی. حالا خفه شو تا من صحبت کنم. تو از فوتبال هیچی نمی‌فهمی. برو پشت نیمکت بنشین و کتاب‌هایت را بخوان. ولی بدان که از واقعیت فوتبال و آنچه در میدان می‌گذرد هیچ چیز نمی‌دانی. من شش اسکودتو برده‌ام".

 

آلگری بعد از این صحبتها، با حالتی خشمگین مصاحبه را ترک کرد و از محل مصاحبه بیرون رفت.

 

دیدگاه‌ها