کد خبر : 1607899 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 12:45 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: بازیکنان جوان به جای صحبت کردن گوش بدهند

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن بعد از شکست غیرمنتظره این تیم در فینال جام حذفی فرانسه عصبانی‌ترین چهره میدان بود و بعد از بازی به انتقاد از هم‌تیمی‌های جوانش پرداخت.

نیمار: بازیکنان جوان به جای صحبت کردن گوش بدهند

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی PSG بعد از باخت غیرمنتظره این تیم در فینال جام حذفی فرانسه که مقابل رن و در ضربات پنالتی اتفاق افتاد تا دست او و هم‌تیمی‌هایش از یک جام قهرمانی کوتاه بماند به انتقاد از عملکرد تیمش و به خصوص بازیکنان جوان آن پرداخت.

 

نیمار که بعد از مدتها دور بودن از میادین به دلیل مصدومیت، دیشب برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته بود در دقیقه 21 گل دوم تیمش را به ثمر رساند ولی در نهایت بخت با PSG یار نبود و در پایان بازی این رن بود که در ضربات پنالتی با نتیجه 6-5 به پیروزی رسید.

 

1401619

 

نیمار بعد از بازی گفت:" ما باید در رختکن بیشتر شبیه مردهای پخته عمل کنیم و متحدتر باشیم. من در رختکن جوانان زیادی می‌بینم که به معنای دقیق کلمه هنوز مرد نشده‌اند. آنها باید به جای آنکه از دهانشان استفاده کنند بیشتر گوش بدهند".

 

ستاره برزیلی PSG در ادامه گفت:" آنها باید بیشتر از آنکه صحبت می‌کنند گوش بدهند. بعضی وقتها که یکی از بازیکنان باتجربه‌تر صحبت می‌کند آنها جوابش را می‌دهند. حتی وقتی سرمربی تیم صحبت می‌کند  روی حرفهایش حرف می‌آورند. یک تیم اینطوری نمی‌تواند به نتیجه برسد".

 

دیدگاه‌ها