کد خبر : 1607910 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 13:03 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: باید از تک‌تک دقایق بازی کنار مسی لذت ببریم

بعد از قهرمانی زودهنگام بارسلونا در لالیگا با گلزنی لیونل مسی ،سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسا گفت بازیکنان بارسلونا باید از تک‌تک دقایق بازی با مسی لذت ببرند.

سوارز: باید از تک‌تک دقایق بازی کنار مسی لذت ببریم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز با تک‌گل لیونل مسی موفق شد لوانته را 1-0 شکست داده و سه هفته مانده به پایان فصل، قهرمانی در لالیگا را جشن بگیرد. هم‌تیمی مسی، لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسا بعد از بازی با تمجید از مسی از او به عنوان بهترین بازیکن دنیا یاد کرد و گفت همه بازیکنان بارسا باید از تک‌تک دقایق بازی‌شان در کنار مسی لذت ببرند.

 

1401627

 

سوارز بعد از بازی در گفتگو با مویستار گفت:" باید واقع‌گرا باشیم و بگوییم مسی بهترین بازیکن دنیا است. ما باید از تک‌تک دقایقی که این شانس را داریم که در کنار او بازی کنیم لذت ببریم و به بازیکنی به بزرگی او افتخار کنیم".

 

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه درباره بازی بارسا مقابل لیورپول در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:" ما می‌دانیم که روز چهارشنبه یکی از بزرگترین بازی‌های این فصل را در پیش داریم. ما برای رسیدن به هدف‌مان باید دو بازی مهم در مقابل لیورپول را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بازی‌های خوبی انجام بدهیم".

 

سوارز همچنین درباره بازی با لوانته و  قهرمانی بارسا در لالیگا گفت:" امروز یک بار دیگر مشخص شد که پیروزی در لالیگا و قهرمانی در این لیگ چقدر دشوار است. امروز تیمی که برای فرار از سقوط می‌جنگد توانست ما را اینقدر به زحمت بیندازد. این نشان می‌دهد قهرمانی در لالیگا چه افتخار بزرگی است".

 

دیدگاه‌ها