کد خبر : 1607946 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 14:20 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

بارتومئو: هدف بارسلونا کسب سه گانه است

جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، اعلام کرد که بعد از قطعی شدن قهرمانی این تیم در لالیگا، اکنون هدف این تیم رسیدن به سه گانه در این فصل است.

بارتومئو: هدف بارسلونا کسب سه گانه است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد با تک گل لیونل مسی، 1-0 لوانته را شکست بدهد و قهرمانی اش در رقابت های این فصل لالیگا را قطعی کند. شاگردان والورده این هفته در نیمه نهایی چمپیونزلیگ، باید به مصاف لیورپول بروند و در فینال کوپا دل ری هم با والنسیا روبرو خواهند شد.

بارتومئو بعد از این قهرمانی، که هشتمین قهرمانی بارسا در لالیگا در 11 سال اخیر است، به خبرنگاران گفت:" این نشان می دهد که ما در باشگاه درست کار می کنیم. این رکوردی است که مایه افتخار است.

 

 

1401541

 

هدف اصلی ما در هر فصل، قهرمانی در لالیگاست. ما جشن بسیار آرامی داشتیم زیرا چهارشنبه شب یک چالش دیگر در چمپیونزلیگ خواهیم داشت. هدف ما سه گانه است. در چمپیونزلیگ با حریف قدرتمندی روبرو می شویم و در کوپا دل ری هم حریف ما در حال پیشرفت است.

این قهرمانی حاصل کار همه بازیکنان و مربیان و حمایت بی قید و شرط هواداران است."

بارتومئو همچنین در مورد مسی که دهمین قهرمانی اش در لالیگا را به دست آورد، گفت:" او بهترین بازیکن دنیاست. وقتی او وارد زمین می شود، هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. او جو زمین را تغییر داد و با خود، جادو به تیم اضافه کرد... و یک گل دیگر زد."

دیدگاه‌ها