کد خبر : 1608006 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 17:57 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی باید بی رحم باشیم که با سنگ همدیگر را بزنیم؛

جعفری: سیاوش منظورش را درست منتقل نکرد

حسن جعفری معتقد است سیاوش یزدانی نتوانسته به درستی منظور حرف هایش را برساند.

جعفری: سیاوش منظورش را درست منتقل نکرد

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در رابطه با دیدار پرسپولیس و تساوی به دست آمده که سبب حفظ اختلاف 5 امتیازی دو تیم در جدول شد و اینکه آیا طلایی پوشان از این نتیجه راضی هستند، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: راضی که نه؛ باید می بردیم، اما در آن جو تماشاگر واقعا بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می توانستیم بازی را ببریم که قسمت نشد.


او در مورد عملکرد خودش هم که در دیدار برابر پرسپولیس یکی از بهترین بازیکن سپاهان بود، توضیح داد: خب من همیشه هر چیزی که مربی بخواهد را انجام می دهم و تلاشم این است که با تمام وجود برای تیمم بازی کنم.


مدافع راست سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان امیدی به قهرمانی در لیگ دارند یا خیر، بیان کرد:‌ بله امید که همیشه وجود دارد.  حالا ما می رویم در بازی های باقی مانده تمام امتیازات را بگیریم و بقیه دست خداست.


سوال بعدی ما از جعفری در مورد حواشی ایجاد شده در بازی روز گذشته بود که او اینگونه به سوال واکنش نشان داد و گفت: من چند سالی است که در سپاهان هستم. حتی در سالی که با سپاهان در آزادی قهرمان جام حذفی شدیم، چنین جوی وجود نداشت و واقعا نمی دانم دیروز چرا این اتفاقات رخ داد.


 
شماره 2 تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: من شخصا در تمام طول بازی فکرم پیش تماشاچیان بود که از همه طرف تحت فشار بودند و به آنها حمله می شد. من نمی دانم چطوری امکان دارد که بالای سر هواداران تیم ما پرسپولیسی‌ها را جا بدهند. تماشاگران هم باید معرفت داشته باشند. فکر کنند پدر و برادر خودشان است. فوتبال برای لذت بردن است. من واقعا نمی فهمم چرا به هم سنگ می اندازند. این رفتار درست نیست. امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه های نباشیم؛ تا کی باید این اتفاقات ادامه دار باشد.

 

مدافع راست سپاهان افزود: به هر حال کل کل هایی میان هواداران دو تیم بوده ولی وقتی طبقه بالا را باز کردند، دیگر هواداران پرسپولیس به سپاهانی ها مسلط شدند. به هر حال مگر ما ایرانی و هموطن نیستیم که اینطور به هم سنگ می زنیم. چقدر باید بیرحم باشیم که با سنگ بزنیم. هواداران ما خیلی مظلوم واقع شدند. به شخصه دست تک تک آنها را می بوسم و امیدوارم با یک جام جواب زحمت های آنها را بدهیم.

 

از جعفری در مورد بازی برگشت پرسیدیم و اینکه آیا باید منتظر تکرار این اتفاقات تلخ در نقش جهان هم باشیم که او گفت: امیدوارم دیگر این اتفاقات را نه در بازی جام حذفی و نه در هیچ مسابقه دیگری شاهد نباشیم. واقعا ارزش ندارد. بچه ای که می آید و این اتفاقات می افتد و سنگ می خورد، فقط یک لحظه خودتان را جای خانواده او بگذارید. من خودم که این شرایط را می بینم، اصلا حس خوبی ندارم. امیدوارم در بازی جام حذفی شرایط خوبی حاکم باشد و بدون درگیری و خونریزی به اتمام برسد.

 

مدافع 28 ساله تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه دیدار دو تیم را از لحاظ فنی چگونه ارزیابی می کند، بیان کرد: تیم ما خیلی خوب بازی کرد. پرسپولیس تیمی با بازیکنان و مربی بزرگ است که چند سال در کنار هم کار کرده اند، با این حال ما اجازه موقعیت سازی چندانی به آنها ندادیم و بازی برتری نسبت به آنها داشتیم.

 

 

از جعفری در مورد شعار علیه امیرقلعه نویی هم پرسیدیم که او اضافه کرد: امیرخان مربی بزرگی است. در فوتبال ما ثابت شده است. این مسائل به هیچ وجه قابل توجیه نیست و واقعا نمی دانم چه چیزی می توان در این زمینه گفت.

 

مدافع راست سپاهان درمورد حرف های سیاوش یزدانی که حالا با محرومیت مواجه شده هم توضیح داد: سیاوش نتوانسته به درستی منظورش را بیان کند. سیاوش گفت اگر هواداران پرسپولیس به اصفهان بیایند، با توجه به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی شاید شرایط در اصفهان هم بد باشد. او از روی دلسوزی این حرف را زده و می خواسته از ایجاد درگیری جلوگیری . سپاهان میزبان خوبی بوده و این اتفاقات امیدوارم هرچه زودتر تمام شود و دیگر در هیچ مسابقه ای شاهدش نباشیم. 

 

سپاهان سال گذشته رتبه چهارم را کسب کرد. آیا عدم کسب قهرمانی برای تیم ما در لیگ هجدهم می تواند به نشانه عدم موفقیت باشد. جعفری در این رابطه بیان کرد: من از جوانان در باشگاه سپاهان بوده ام و سه تا قهرمانی با این تیم دارم. سپاهان همان سال هایی که نتیجه نمی گرفت هم با انتظارات بالایی مواجه بود؛ حتی زمانی که در افت بود. ولی با این حال تیم ها مقابلش همیشه با ترس بازی می کنند. امسال فکر می کم تا همین حالا هم تیم خوب کار کرده. تیم ما تیم خوبی است. من خیلی امیدوارم یک جام بگیریم تا در پایان یک فصل سخت خستگی از وجودمان بیرون برود و جواب محبت هواداران را هم داده باشیم.

دیدگاه‌ها