کد خبر : 1608037 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 20:30 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: کسب 92 امتیاز باور نکردنی است

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، از نمایش تیمش مقابل برنلی ابراز رضایت کرد.

گواردیولا: کسب 92 امتیاز باور نکردنی است

 

به گزارش "ورزش سه"، سیتی امروز موفق شد در دیداری دشوار و در شرایطی که برنلی با تعداد نفرات بالا دفاع می کرد، با تک گل سرخیو آگوئرو در نیمه دوم به برتری دست یافته و دوباره بالاتر از لیورپول قرار گیرد. پپ گواردیولا از عملکرد تیمش در این بازی راضی است اما ترجیح می دهد سیتی اجازه ندهد دقایق آخر بازی اینگونه حساس شود.

 

گواردیولا گفت: "اجازه ندادیم برنلی حتی یک شوت به سمت دروازه ما بزند و موفق به کسب کرنر شود. ما تیمی کوچک هستیم اما هوشمندانه بازی می کنیم. در نیمه اول زمین خیلی خشک بود و جریان بازی آهسته پیش رفت، اما در نیمه دوم ما می دانستیم که باید دروازه برنلی را باز کنیم.

 

1401774

 

ما توپ های بلند حریف را کنترل کردیم و شانس زدن گل دوم برابر برنلی را نیز داشتیم. اما در آخرین دقایق یک بازی هر چیزی می تواند اتفاق افتد و اگر نتوانید پیش از آن کار را تمام کنید، شرایط دشوار می شود.

 

در نیمه اول نتوانستیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم اما شرایط چنین دیدارهایی اینگونه است. کسب 92 امتیاز در این فصل باور نکردنی است و سرنوشت قهرمانی هنوز در دستان ما است. ما باید در دو بازی پیش رو برنده شویم و بازی بعدی ما مقابل لسترسیتی خواهد بود."

دیدگاه‌ها