کد خبر : 1608043 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 21:00 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

موسوی- انصاری؛ رقابت برای جانشینی کاپیتان

دو هافبک تراکتورسازی در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار برابر پرسپولیس امیدوارند نظر سرمربی بلژیکی را برای حضور در ترکیب اصلی جلب کنند.

موسوی- انصاری؛ رقابت برای جانشینی کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، هافبک تاثیرگذار تراکتورسازی و کاپیتان سرخپوشان با دریافت کارت زرد در دیدار برابر ذوب آهن، دیدار حساس این هفته تیمش مقابل پرسپولیس را از دست داده است تا جرج لیکنز به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در خط میانی تیمش باشد.


طی روزهای اخیر و خصوصا در تمرین امروز رقابت اصلی بین ساسان انصاری و سیداحمد موسوی شدت گرفته است. دو بازیکنی که در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتورسازی پیوسته‌اند و در تلاشند با حضوری موفق در تمرینات پیش رو در نهایت جرج لیکنز را برای اعتماد به آنها مجاب کنند.


سید احمد موسوی در دو فصل اخیر با حضوری موفق در ماشین سازی در نهایت توانست نظر تراکتور را جلب کند و در نیم فصل راهی دیگر تیم تبریزی شد. او که در ماشین سازی یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش محسوب می‌شد، با توجه به تعدد و ترافیک بازیکنان خط میانی و البته اعتماد لیکنز به دیگر مدافع راست این تیم، در بیشتر بازی‌ها تنها به عنوان بازیکن جانشین فرصت خودنمایی کوتاهی یافته است. احمد موسوی که در دیدار فصل گذشته با پرسپولیس با نمایشی خیره‌کننده، زمینه ساز یکی گل‌های زیبا و تکنیکی این تیم بود، امیدوار است در ادامه فرصتی برای حضور در این بازی به دست بیاورد و باید دید لیکنز این شانس را به او خواهد داد یا خیر.


ساسان انصاری نیز طی فصول اخیر ستاره تیم‌های فولاد خوزستان محسوب می‌شد. او در نیم فصل نیز در سپاهان شرایط خوبی را دنبال می‌کرد و در انتقالی عجیب تصمیم به حضور در تراکتورسازی گرفت. انصاری که سابقه حضور در پرسپولیس را به مدت کوتاهی در کارنامه دارد، بعد از جدایی در تقابل با شاگردان برانکو ایوانکوویچ به دنبال نمایش توانایی‌های خود بوده و این مساله مطمئنا در بازی این هفته هم وجود خواهد داشت. باید دید در نهایت از میان موسوی و انصاری کدامیک قادر خواهد بود شانس حضور در ترکیب را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ها