کد خبر : 1608052 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 21:45 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

تارتار: امیدوارم حاتمی ادعایش را در دادگاه ثابت کند

سرمربی پارس جنوبی با ابراز ناراحتی بابت صحبت‌های عجیب بازیکن تیمش، مدعی شد از او شکایت کرده و انتظار دارد او در دادگاه قادر به ثابت کردن اتهامش باشد.

تارتار: امیدوارم حاتمی ادعایش را در دادگاه ثابت کند

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد حاتمی که بعد از ایجاد تنش در تمرین عصر تیمش از سوی مهدی تارتار در اختیار باشگاه قرار گرفته بود، در اقدامی عجیب در مصاحبه‌ای مدعی شد اقدام مهدی تارتار به دلیل دیدار هفته پایانی پارس جنوبی با پرسپولیس و نگرانی بابت گلزنی‌اش در این دیدار بوده است!


مهدی تارتار که به شدت از این رفتار ناراحت بود در این خصوص به ایلنا گفت: در حال حاضر هیچ جوابی به این آقا نخواهم داد. پاسخ او را با شکایت در کمیته اخلاق و دادسرا خواهم داد و او باید در آنجا جوابی برای این اتهامی که زده داشته باشد و امیدوارم او بتواند این اتهامش را در دادگاه ثابت کند.


فرزاد حاتمی در شرایطی این اتهام عجیب و غیرحرفه‌ای را به سرمربی تیمش زده که در صورت حتی احتمالی هرچند کوچک و باورنکردنی در این خصوص، تارتار قادر بود در آن دیدار که در هفته پایانی لیگ برگزار می‌شود از این بازیکن در ترکیب تیمش سود نبرد، همانطور که در دیدار این هفته برابر پیکان نام او را در لیست هجده نفره تیمش قرار نداد. به نظر می‌رسد جو مسموم شکل گرفته در فضای مجازی این روزها به بازیکنان نیز منتقل شده و آنها با اتهاماتی واهی به دنبال فرار از واقعیت هستند و انتظار می‌رود کمیته اخلاق با بررسی و اعلام رای قاطع در این خصوص واکنش نشان دهد.

دیدگاه‌ها