کد خبر : 1608054 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 21:54 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: باید باخت رفت مقابل پدیده را جبران کنیم

مدافع جنوبی سایپا مدعی است آنها در این هفته علیرغم روحیه خوبی که پدیده کسب کرده، قادر به شکست شاگردان گل محمدی خواهند بود.

ناصری: باید باخت رفت مقابل پدیده را جبران کنیم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، مدافع سایپا درباره تساوی این هفته تیمش برابر ماشین سازی می‌گوید: بازی کاملا فشرده بود و هیچ کدام از دو تیم نمی‌خواستند در این بازی بازنده باشند. ماشین سازی در زمین خود نتایج خوبی گرفته بود و به دنبال تداوم این شرایط بود. ما البته با غیبت چند بازیکن خود در این بازی حاضر شده بودیم و در نهایت تلاش برای کسب پیروزی بی نتیجه بود.


وی ادامه داد: بعد از دو شکستی که داشتیم امیدوار بودیم در این دیدار آقای دایی را خوشحال کنیم. او در این فصل زحمات زیادی برای تیم کشیده و در روزهایی که تیم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کرد در کنار بازیکنان بود. کاملا شرمنده او بودیم و واقعا متاسفیم که تلاش مان به نتیجه نرسید.


مدافع سایپا درباره بازگشتش به پست اصلی و تخصصی‌اش در این دیدار گفت: علی دشتی در این بازی حضور نداشت و من به پست تخصصی‌ام برگشتم. بهرحال بازی در پست دفاع راست برایم بهتر است اما این مساله در نهایت به تصمیم کادرفنی و آقای دایی بستگی دارد و هر جا که ایشان صلاح بدانند از تمام توانم سود خواهم برد. 


ناصری درباره دیدار این هفته تیمش برابر پدیده مشهد که مدعی دستیابی به سهمیه است گفت: برای ما هنوز لیگ تمام نشده است. نیمکتی که روی آن آقای دایی حضور داشته باشد تا آخرین لحظه باید برای موفقیت جنگید. بازی سختی خواهد بود و حریف با پیروزی برابر استقلال روحیه خوبی کسب کرده است. با این حال ما برای اینکه ناراحتی دو باخت اخیر را از دل آقای دایی در بیاوریم با تمام توان برابر پدیده حاضر خواهیم شد و به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم تا دوباره ایشان خوشحال شوند.


مدافع سایپا در پایان گفت: می‌توانستیم در این فصل نیز برای رسیدن به سهمیه آسیا بجنگیم و با تجربه‌ای که در این فصل کسب کرده بودیم برای موفقیت بیشتر در آسیا تلاش کنیم اما مشکلاتی شکل گرفت که تیم نتوانست روند مطلوبی را دنبال کند. با این حال در سه بازی باقیمانده تلاش خواهیم کرد تا رتبه‌ای در خور شان تیم به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها