کد خبر : 1608104 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 14:05 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

از علی دایی تا مرزبان، از فنایی تا دی وایلد

هفته نقره داغ انضباطی مربیان لیگ برتری

احکام مربوط به جرائم انضباطی اهالی فوتبال در هفته های اخیر توسط کمیته انضباطی اعلام شد. لیستی که نام چهار مربی جریمه شده بیش از هر نام دیگری به چشم می آمد.

هفته نقره داغ انضباطی مربیان لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به بازیکنان و مربیان و ... را در قبال تخلفاتی که از سوی آنها در هفته های اخیر انجام شد را اعلام کرد و اتفاق جالب در این باره اینکه این حکم جز معدود دفعاتی بود که دیدیم بیشتر از بازیکنان و عوامل تیم های مختلف، این مربیان بودند که در سرتیتر آرا قرار گرفتند.


بدین ترتیب علی دایی به عنوان بزرگترین نام حاضر در این لیست، توبیخ کتبی و جریمه ای 30 میلیون ریالی را دریافت کرد. او به دلیل آنچه بدرفتاری مقابل داور بازی سایپا برابر نفت مسجدسلیمان مطرح شده مشمول این جریمه شد.


علیرضا مرزبان دومین سرمربی لیگ برتری حاضر در این لیست است و او به دلیل رفتار غیرورزشی با توبیخ کتبی روبرو شد.


پاتریک دی وایلد، کمک مربی تیم تراکتورسازی، سومین نامی است که توسط کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گرفت. او به دلیل اعتراض شدید به داور با توبیخ کتبی روبرو شد.


داود فنایی نیز آخرین مربی نقره داغ شده توسط کمیته انضباطی است. گلر سابق تیم ملی و پرسولیس که این روزها به تربیت دروازه بان های تیم پدیده می پردازد، به دلیل اعتراض و توهین به داور به توبیخ کتبی محکوم و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

دیدگاه‌ها