کد خبر : 1608112 | 09 اردیبهشت 1398 ساعت 11:09 | 146.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوک بزرگ به تراکتور در آستانه دیدار با پرسپولیس

مهاجم ایرلندی تراکتورسازی احتمالا نمی تواند تیمش را در بازی حساس هفته بیست و هشتم با پرسپولیس همراهی کند.

شوک بزرگ به تراکتور در آستانه دیدار با پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، آنتونی استوکس که در دقیقه 10 بازی با ذوب آهن دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد، بعد از این مسابقه مورد معاینه پزشکان قرار گرفت و حالا احتمالا باید 15 روز استراحت کند.


او دچار کشیدگی کتف خود شده و با شرایطی که دارد احتمالا نمی تواند تیمش را مقابل پرسپولیس همراهی کند. البته در این باره تلاش کادر پزشکی تراکتورسازی برای بهبودی او ادامه دارد تا شاید بتواند دقایقی در بازی حساس هفته بیست و هشتم لیگ برتر به میدان برود.


دکتر مجید صادقی پزشک تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت استوکس گفت: این بازیکن درصحنه مشکوک به پنالتی دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که بلافاصله پس از پایان مسابقه کادر پزشکی تیم وضعیت این بازیکن را بررسی کردند. پس از بررسی‌های اولیه این بازیکن تحت آزمایش ام آر آی و سی‌تی‌اسکن قرار گرفت که نتایج این آزمایشات در دست بررسی است.


وی افزود: استوکس در حال حاضر تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم، پشت سر می‌گذارد و هنوز وضعیت او برای دیدار مقابل پرسپولیس تهران مشخص نیست و پس از بررسی نتایج آزمایشات و معاینات لازم در خصوص حضور یا عدم حضور وی در این دیدار تصمیم‌گیری خواهد شد.


با وجود اظهارات پزشک تراکتورسازی اما بعید است که استوکس بتواند در بازی حساس هفته مقابل پرسپولیس به میدان برود و باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می دهد.

دیدگاه‌ها